"Who do you visit?"

الترجمة:من تزورون؟

June 3, 2014

24 تعليقًا


mohmudalna

هي الاصح من تزور

November 19, 2015

RuqiaKhale

من تزور

November 16, 2015

ashrafelgo

الاجابه الصح من تزور

January 2, 2016

noua9

من تزور مش تزورو who di you visit

January 6, 2016

h0ssam

who did you vist تعني من زورت

April 27, 2016

jihadalrfaiee

من تزور

January 25, 2016

zaa.di

لماذا الجملة تصح للمفرد والجمع بالرغم أن الضمير الموجود هو you

May 27, 2016

waeel18

الترجمة خطأ Who do you للمقرد whom للجمع

August 21, 2016

haideralsh6

شلون من تزورون وهو كايل للمفرد من تزور

September 23, 2016

Abdu-3li

ضمير you يأتي للمفرد والمثنى والجمع

October 24, 2016

ashrafelgo

الاجابه للجمع والمفرد

January 2, 2016

tsaad631

تزور هي الصح

June 17, 2016

ZeinabMost5

تزور او تزورو صح لان youتعود علي الاتنين المفرد او الجمع

July 18, 2016

m07md3ed

على الأرجح ينبغي أن نستخدم كلمة الاستفهام whom بدلا من who

August 5, 2016

EbnQushtokh

من تزور

December 23, 2016

LD813

من زارك

April 24, 2017

rehaam6

ه

May 4, 2017

mali87616

من الذي تقوم بزيارته؟

May 19, 2017

yahyaAljar

من تزور

December 16, 2017

Rq85

تفرق لو قلنا :who are you visit? بدل Do?

March 26, 2019

DrissAdib1

بدون شك. من تزور وليس من تزورو

July 27, 2019

AsmaaTalaa

who is atool to ask for a person why is atool to ask for the reason
my answer is right
please chek it again

June 3, 2014

Nada.Sh

Yes, your answer is right and we fixed the mistake. Thank you :)

June 3, 2014

aliraqikg

من يزورك اراها اصح

October 21, 2016
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.