"Wtorek jest dniem tygodnia."

Tłumaczenie:Tuesday is a day of the week.

4 lata temu

9 komentarzy


VictoriaWi29495

A jak napisałam w zadaniu '...the day of the week' to było źle a tu zaznaczylam co innego i też źle...

4 lata temu

krzaq2

Co jest złego w "Tuesday is a weekday"?

3 lata temu

ania717028

Nie ma słowa " weekday" - tydzueńdzień jak już day of week

1 rok temu

ania717028

*tydzieńdzień

1 rok temu

Bodik1

Dlaczego źle? Przecież w tłumaczeniu jest właśnie zdanie zaznaczone przeze mnie.

4 lata temu

EwaTkacz

Może nie zaznaczyłeś wszystkich poprawnych wersji?

4 lata temu

DariuszKno

Ale dwa razy to samo zdanie to lekka przesada :-D

4 lata temu

xmoniczkax.567

Raczej nie. Każdy powinien znać różne tłumaczenia jednego zdania.

3 lata temu

xmoniczkax.567

Zaznaczyłaś jedno? To źle. Musisz zaznaczyć KAŻDĄ poprawną wersje. Tutaj są dwie poprawne. Może zaznaczyłaś jedno, albo dwa niepoprawne.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.