Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz çocuksunuz."

Çeviri:You are children.

4 yıl önce

16 Yorum


baranyldrmOS

Child=çocuk children=çocuklar

4 yıl önce

CebrailOze

you are child. dedim kabul etmedi ne farkı var ki

4 yıl önce

Hazar12hh

Ayn yalnis

4 yıl önce

FuckirAdam

Yanlis

3 yıl önce

ArhanSert

Child = çocuk Children = çocuklşar !!?!??!?!

3 yıl önce

muhammed93

Children dendiğinde çoğul olmuyo muydu biz mi yanlış biliyoruz?

3 yıl önce

sirczy83

bence de you ate child. orada cogul kullanmamis

4 yıl önce

Arda_Yilmaz07

You are kids de olurmu?

4 yıl önce

hcergi

Soru yanlis

4 yıl önce

varlik0

''you are a kids'' denim neden a kullanmadığımız öğrenebilir miyim? Çocukları belli ki tanıyoruz, biliyoruz?? Teşekkür şimdiden..

2 yıl önce

Burhan_BALKAN

kids=çocular demektir, çoğul kelimeye " a" gelmez çünkü "a" (bir) anlamı katar. Tanınan ve bilinen şeylere çoğulda olsa "the" kullanabilirsiniz,

2 yıl önce

VasifMamma

Bu soruda yalnışlık var

1 yıl önce

kaan874065

child neden olmuyorr

1 yıl önce

EnderTemel

Soru yanlış

5 ay önce

Bykush1
Bykush1

You dediği için mi çoğul olmalı ? Bence olmamalı (:

3 ay önce

Emre493975

Are you children demedim olmadı

2 ay önce