Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Our friend will think that we already went to sleep."

Tłumaczenie:Nasz kolega pomyśli, że już poszliśmy spać.

4 lata temu

6 komentarzy


-SuperWoman

Dlaczego nie może być "[...], że my poszliśmy spać" ?

4 lata temu

Montanada

What is mean "we" in this phrase ?

3 lata temu

RobertMurawski
RobertMurawski

czy w drugiej części zdania można użyć Present Perfect?

6 miesięcy temu

Artur559474

Nie bo perfect jest czasem dokonanym a tu jeszcze nie poszliśmy tylko ktoś tak myśli.

3 miesiące temu

hanna.zgra

Dlaczego nie moze byc przyjaciel? Jak mam poznać kiedy friend znaczy kolega a kiedy przyjaciel?

2 miesiące temu

basia566907

Dlaczego nie moze byc "my już poszliśmy spać"

1 miesiąc temu