"Ourfriendwillthinkthatwealreadywenttosleep."

Tłumaczenie:Nasz kolega pomyśli, że już poszliśmy spać.

4 lata temu

8 komentarzy


-SuperWoman

Dlaczego nie może być "[...], że my poszliśmy spać" ?

4 lata temu

Anthony.353923

dlaczego nie może być?nasz przyjaciel pomyśli ze my już poszlismy spać

3 miesiące temu

Montanada

What is mean "we" in this phrase ?

4 lata temu

RobertMurawski
RobertMurawski

czy w drugiej części zdania można użyć Present Perfect?

10 miesięcy temu

Artur559474

Nie bo perfect jest czasem dokonanym a tu jeszcze nie poszliśmy tylko ktoś tak myśli.

7 miesięcy temu

hanna.zgra

Dlaczego nie moze byc przyjaciel? Jak mam poznać kiedy friend znaczy kolega a kiedy przyjaciel?

6 miesięcy temu

basia566907

Dlaczego nie moze byc "my już poszliśmy spać"

6 miesięcy temu

Bronko17

Przetłumaczyłem: Nasz kolega pomyśli , że my już poszliśmy spać. To że napisałem "my" nie zaliczyło mi odpowiedzi . Jestem poirytowany, jednak ja pójdę spać, na dzisiaj starczy.

2 tygodnie temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.