"WhereisNorth?"

Fordítás:Merre van Észak?

4 éve

6 hozzászólás


rosapantopon

Hát ezt magyarul csak úgy mondanánk, hogy "Merre van észak?" - Hol van észak? - Észak ott van. Innen látom. :)

4 éve

Pola51
Pola51

Az égtájakat mindig nagybetűvel kell írni?

2 éve

vasvariistvan

Igen.

4 hónapja

IzabellaSz2

Teljesen rendben van, hogy az angol az égtájakat nagy kezdőbetűvel írja, de nem tudom elfogadni, hogy a fordításban nem a magyar helyesírás szabálya szerint fordítsunk. A helyes mondatot nagy kezdőbetűre javította.

1 hónapja

ricsipee

Eszak merre van - ezt irtam be, tudnam, mi a tokomert nem tetszik neki...

4 éve

StTnde
StTnde

Próbáld jelenteni. A töködet meg -ha elég nagy- faragd ki Halloween-re! :-)

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.