1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Borş tabakta ve tabak bu mas…

"Borş tabakta ve tabak bu masada."

Çeviri:Борщ в тарелке, а тарелка - на этом столе.

May 27, 2019

18 Yorum


UmutKarapn

Eto etom bunların farkı nedir acaba ?


turan21457

Это belirsiz bir demek этом ise el gösterrbildiğin nesneyi işaret ediyor


FloraBayra

В на аrasında ne fark var ki


turan21457

B dediğimizde bir şeyin içinde oluyor ,Ha dersekte üstünde olur


CanAkyz

ingilizcedeki in ve on olarak düşün


.camilla._

В icinde olarak kullanılır на üstünde


turan21457

Ve и demek değil mi neden a diyoruz


CanAkyz

и kullanırken mesela это мама и папа bu anne ve baba demiş olduk yani и = ve ama а kullanırken örneğin это книга а это ручка yani bu kitap bu ise(bu da) kalem yani а =ise/de-da


Zeynpyamann

Şu cümleyi 50 kere yazdım olmadı tam öğrendim doğru yapcam bu sefer de борш yazmışım


inci967568

Тарелке ve тарелка arasındaki fark ne


duolingo49668

e olan tavakta olunca oluyor. a olunca ise, normal ismi olunca oluyor.


MerveNurr99

5 tane can en son soruda nasıl biter yaaaa!!!!!!!!!? Sırasını mı ezberleyeyim.!?


inci967568

Bunu hic anlamadım birincisi тарелка тарелке fark ne ikincisi на ne


Dnya319937

Тарелка- bu adlıq hal . Тарелке sonu e olan her zaman в ya da на ile işlenir . Ruscada придложный подеж yani "de" hali, icinde , üstünde ve s ayrica "hakkında " mesela tabak hakkında - о тарелке


KITEENDERS

Biliyorum ama karıştırıyom


KITEENDERS

Вunları karıştırıyorum


KITEENDERS

Ha тарелка ha тарелке hark ne?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.