"Femeiabeaapa."

Traducere:The woman drinks the water.

acum 4 ani

21 de comentarii


coemi74

Nu este the water ci doar water deoarece este substantiv nenumarabil si nu face distinctia intre 2 elemente

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Articularea hotărâtă nu are legătură cu numărul.
Adică nu contează dacă un anumit substantiv este nenumărabil, asta nu îl împiedică să aibă o formă nearticulată și alta articulată hotărât.

acum 4 ani

Elsapotter

The se foloseste sa arati ca este vorba despre a lui a ei sai despre ea despte el. Ex.the boy= Baiatul

acum 3 ani

Bogdi575112

Ai ereptate

cu 6 luni în urmă

RobertChir6

De ce "the water"?

acum 1 an

tu.8zPhL6fauAN8x

Hallo

cu 10 luni în urmă

Denis148318

I

cu 7 luni în urmă

NataliaPopuoi

Drinks the water

cu 7 luni în urmă

ReshmaKark1

Hi

cu 1 lună în urmă

ChrisChidl

chris

cu 1 lună în urmă

VandaSzila

The bread drink the woman

acum 3 ani

Marian108046

the woman drinks water

acum 1 an

Qm6PKPaP

The woman drinks (the water). In romanian we have diacritics.

acum 1 an

bogdan819055

dc drinks? mai devreme am avut aceasi intrebare dar la masculin ,si corect era "drink"

cu 11 luni în urmă

tu.8zPhLAnL39ruK

The Woman trink the water

cu 10 luni în urmă

tu.8zPhLejppwuxo

the woman drinks the water

cu 9 luni în urmă

Ralu100

Era o varianta in care spunea "woman drink the woman.,, Lol

acum 3 ani

tu.8zPhLFxZfy6pr

WTF

cu 10 luni în urmă

tu.8zPhLFxZfy6pr

WTF

cu 10 luni în urmă

tu.8zPhLFxZfy6pr

WTF

cu 10 luni în urmă

tu.8zPhLKkfqsZ71

Vreau sa muceșcuțe

cu 9 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.