Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Femeia bea apa."

Traducere:The woman drinks the water.

acum 4 ani

9 comentarii


coemi74

Nu este the water ci doar water deoarece este substantiv nenumarabil si nu face distinctia intre 2 elemente

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Articularea hotărâtă nu are legătură cu numărul.
Adică nu contează dacă un anumit substantiv este nenumărabil, asta nu îl împiedică să aibă o formă nearticulată și alta articulată hotărât.

acum 4 ani

Elsapotter

The se foloseste sa arati ca este vorba despre a lui a ei sai despre ea despte el. Ex.the boy= Baiatul

acum 3 ani

Bogdi575112

Ai ereptate

cu 5 luni în urmă

RobertChir6

De ce "the water"?

acum 1 an

VandaSzila

The bread drink the woman

acum 3 ani

tu.8zPhL6fauAN8x

Hallo

cu 8 luni în urmă

Denis148318

I

cu 5 luni în urmă

NataliaPopuoi

Drinks the water

cu 5 luni în urmă