Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Femeia bea apa."

Traducere:The woman drinks the water.

0
acum 4 ani

19 comentarii


coemi74

Nu este the water ci doar water deoarece este substantiv nenumarabil si nu face distinctia intre 2 elemente

4
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Articularea hotărâtă nu are legătură cu numărul.
Adică nu contează dacă un anumit substantiv este nenumărabil, asta nu îl împiedică să aibă o formă nearticulată și alta articulată hotărât.

5
Răspundeacum 3 ani

Elsapotter

The se foloseste sa arati ca este vorba despre a lui a ei sai despre ea despte el. Ex.the boy= Baiatul

0
Răspundeacum 3 ani

Bogdi575112

Ai ereptate

0
Răspundecu 3 luni în urmă

RobertChir6

De ce "the water"?

3
Răspundeacum 1 an

VandaSzila

The bread drink the woman

0
Răspundeacum 3 ani

tu.8zPhL6fauAN8x

Hallo

0
Răspundecu 7 luni în urmă

Denis148318

I

0
Răspundecu 4 luni în urmă

NataliaPopuoi

Drinks the water

0
Răspundecu 3 luni în urmă

Ralu100

Era o varianta in care spunea "woman drink the woman.,, Lol

-1
Răspundeacum 3 ani

Marian108046

the woman drinks water

-1
Răspundeacum 1 an

Qm6PKPaP

The woman drinks (the water). In romanian we have diacritics.

-1
Răspundecu 10 luni în urmă

bogdan819055

dc drinks? mai devreme am avut aceasi intrebare dar la masculin ,si corect era "drink"

-1
Răspundecu 8 luni în urmă

tu.8zPhLAnL39ruK

The Woman trink the water

-1
Răspundecu 7 luni în urmă

tu.8zPhLFxZfy6pr

WTF

-1
Răspundecu 7 luni în urmă

tu.8zPhLFxZfy6pr

WTF

-1
Răspundecu 7 luni în urmă

tu.8zPhLFxZfy6pr

WTF

-1
Răspundecu 7 luni în urmă

tu.8zPhLKkfqsZ71

Vreau sa muceșcuțe

-1
Răspundecu 6 luni în urmă

tu.8zPhLejppwuxo

the woman drinks the water

-1
Răspundecu 6 luni în urmă