1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "This postcard does not have …

"This postcard does not have enough stamps."

Çeviri:Bu kartpostalın yeterince pulu yok.

June 4, 2014

15 Yorum


helikanon

Cevap olarak "Bu kartpostalın yeterli pula sahip değil." belirlenmiş ama "Bu kartpostal yeterli pula sahip değil." olmalı

June 4, 2014

Selcen_Ozturk

düzeltildi. Lütfen bu tip durumlarda rapor edin, raporları görüp düzeltmemiz daha muhtemel. bu cümleyle ilgili hiç rapor gelmemiş mesela

June 4, 2014

bekirdemir35

neden stamp'in sonuna s takısı gelmiş.Tekil olduğu halde ?

October 7, 2015

rustemhasc

Sanırım ''Bu kartpostal yeterli pula sahip değil'' daha doğru olur.

September 16, 2018

NygelSama

''Bu kartpostalın yeteri kadar pulları yok'' dedim 's' takısı olduğu için. Tam olarak kuralı bilmediğimden soruyorum neden s takısı getirilmiş?

July 23, 2018

ADYavi

Bu kartpostalin pulu yeterince yok yazdim kabul etmedi. Kendisi de Bu kartpostalin yeterincd pulu yok diyor. Arada kabul etmeyecegi kadar anlam farki var mi sizce?

August 24, 2016

arKbZf

Merhaba burda does not ı kaldırıp, haven't kullansak nasıl olur acaba ??

January 20, 2018

karrman

Does yerine dos yazdigim icin kabul edilmedi. E hani typo toleransi? =]

April 15, 2015

mehmet786441

Kartpostal=posta karti

December 24, 2016

kivanc.telkes

Kartpostal ve postakartı bence eş olarak kullanılmalo

February 25, 2017

mervedas

N

July 7, 2017

CanDemirci6

yazdığım cevap doğrudur postkard ve kartpostal aynı şeylerdir düzeltiniz lütfen

December 2, 2017

Nurgl623023

Offfffffff

February 10, 2018

YusufBayir98

şu enough nerelere geliyor tam onu çözemedim ya

December 27, 2018

ArzuAydin3

Bu kartpostalin pulu yeterince yok yazdim kabul etmedi zaten kabul etmez devrik cumle yazmisim

September 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.