"Thispostcarddoesnothaveenoughstamps."

Çeviri:Bu kartpostalın yeterince pulu yok.

4 yıl önce

14 Yorum


helikanon

Cevap olarak "Bu kartpostalın yeterli pula sahip değil." belirlenmiş ama "Bu kartpostal yeterli pula sahip değil." olmalı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

düzeltildi. Lütfen bu tip durumlarda rapor edin, raporları görüp düzeltmemiz daha muhtemel. bu cümleyle ilgili hiç rapor gelmemiş mesela

4 yıl önce

bekirdemir35

neden stamp'in sonuna s takısı gelmiş.Tekil olduğu halde ?

3 yıl önce

rustemhasc

Sanırım ''Bu kartpostal yeterli pula sahip değil'' daha doğru olur.

2 ay önce

NygelSama

''Bu kartpostalın yeteri kadar pulları yok'' dedim 's' takısı olduğu için. Tam olarak kuralı bilmediğimden soruyorum neden s takısı getirilmiş?

4 ay önce

karrman
karrman

Does yerine dos yazdigim icin kabul edilmedi. E hani typo toleransi? =]

3 yıl önce

ADYavi

Bu kartpostalin pulu yeterince yok yazdim kabul etmedi. Kendisi de Bu kartpostalin yeterincd pulu yok diyor. Arada kabul etmeyecegi kadar anlam farki var mi sizce?

2 yıl önce

mehmet786441

Kartpostal=posta karti

1 yıl önce

kivanc.telkes

Kartpostal ve postakartı bence eş olarak kullanılmalo

1 yıl önce

mervedas

N

1 yıl önce

CanDemirci6

posta kartı ve kartpostal aynı şeylerdir cevap şakliniz yanlıştır!!!

1 yıl önce

CanDemirci6

yazdığım cevap doğrudur postkard ve kartpostal aynı şeylerdir düzeltiniz lütfen

1 yıl önce

arKbZf

Merhaba burda does not ı kaldırıp, haven't kullansak nasıl olur acaba ??

10 ay önce

Nurgl623023

Offfffffff

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.