1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are his children."

"We are his children."

Çeviri:Biz onun çocuklarıyız.

June 4, 2014

21 Yorum


merve433970

neden "his" geliyo ? biri açıklayabilir mi ?


Berfinfd

Erkeklerde "onun"demek icin -his-, Kizlarda "onun"demek icin ise -her - kullanilir


ngilizceUs6

"Biz onun çocuklarıyız"dedim , fakat kabul etmedi


vedatAltnt1

Okuyorum anlamıyor


sevcan812472

Ya dru yazıyom yanlış diyo tmm diyom tekrar ona gelince uygulamanın dedi gibi yapıyom gine yanlış diyo


cihad115698

We your his children - diyor yanlış mı duyuyorum ?


ICouldntFind

Your kelimesindeki o sesi daha yuvarlak okunur duydugun y sesi de we den are a gecerken cikiyor baglamak icin kelimeleri


yagmur0618

Bende we our his children diyor sandım


SaniEralp

children kelimesini doğru söyledim kabul etmedi


Hilal183484

biz onun cocuklarimiyiz neden olmuyor


ICouldntFind

Soru sormuyor ki burda cocuklari miyiz sorudur


yagmur0618

Are kelimesini our gibi söylüyor


merve433970

neden his geliyo


RahafMahmo14

çooook kolaydı


Enes946802

Siz o çoçuklarısınız yazasım geldi bi an


NisanYamur11

Bu soru gibi bazı sorularda böyle mantık hataları var


kaanyokuss76

Sadece children yazmisim yanlis dedi


AyaGkenErt

Ya duydugunu yaz dedi " we are his childen" yazdim kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.