"Wearehischildren."

Çeviri:Biz onun çocuklarıyız.

4 yıl önce

19 Yorum


Sametnl1

"çocuklarıyız" yanlış değil!

4 yıl önce

G13ST
G13ST

Türkçe mantığıyla düşünmeyin arkadaşlar.Ayrıca sistem sizden bire bir kural istemek zorunda ekler boşa gelmiyor.Bunun bir yapay zeka olduğunu düşünerek yorum yapalım

3 yıl önce

mustafazadeyusif

bende we are his dedim childreni dogru demediyim icin yanlisdi ama nerrdeyse dogru olmaliyidi

2 yıl önce

ngilizceUs6

"Biz onun çocuklarıyız"dedim , fakat kabul etmedi

1 yıl önce

xNurseGirlx

G13ST sana katıllıyorum..

1 yıl önce

SaniEralp

children kelimesini doğru söyledim kabul etmedi

1 yıl önce

vedatAltnt1

Okuyorum anlamıyor

10 ay önce

CihanGencer

Children burda "s" takisi almamasinin sebebi nedir ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

child'ın çoğulu children. bazı şeylerin çoğulu düzensizdir, https://www.duolingo.com/comment/1432522

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Children zaten çocuklar, s takısına ne gerek var?

4 yıl önce

G13ST
G13ST

Ordaki s takısı aitlik bildiriyor.

3 yıl önce

ume2023
ume2023

Çünkü çoğulu düzensizdir

6 ay önce

Zehra_Alpsoy

ya childrn 'ı chılındırın yazmışım onu sayıyo ya yok böyle bişey

2 yıl önce

mehmetfurk1

onun çocukları biziz dogru olması gerekmezmi

4 yıl önce

G13ST
G13ST

Cümlede sıralama o biçimde olmadığı için sistem yanlış kabul ediyor.Evet aynı anlam ama kelime dizilişine dikkat edin.

3 yıl önce

drykznky

Biz onun cocuguyuz niye olmuyor! Cok sacma herkes farkli cevirir yani bosu boşuna can olayini koymussunuz cidden saçmalık

4 yıl önce

egeninefesi03

bizler onun çocuklarıyız niçin yanlış. bence biz kelimesi ve bizler kelimesi aynı manayı ifade eder

4 yıl önce

devrim2330

biz zaten çoğul bir zamir ler eki getirmen doğru değil

4 yıl önce

Zeynepimal

Biz cocuguz olmali

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.