1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The city has a population of…

"The city has a population of two million people."

Çeviri:Şehir iki milyonluk bir nüfusa sahiptir.

June 4, 2014

16 Yorum


hayrettin.3

People kelimesi kullanılmamış.Ben "iki milyon kişilik bir nüfusa" şeklinde yazdım. Kabul edilmedi.


Celalcakir

Şehir 2 milyon nüfusa sahip yazdım nüfus kelimesine "luk" ekini getirmedim diye kabul etmedi.


HulyaCakka

seninkide dogruuuuuu


HulyaCakka

dogru anlamisiz hepimiz aynisini yazmayinca elektronik olunca anlamiyor


Neslihan44

:Şehir iki milyonluk bir nüfusa sahiptir. doğru kabul etmesi gerekmiyor mu


alican.dem

Ben de insan nufusu yazdim kabul etmedi sonucta people var cumlede ayrica baska bir canli nufusu da olabilir cumlede people varsa tercumesinde de insani belirtmemiz lazim !!


ummahan1

şehir yerine kent yazmıştım kabul etmedi


atakanovski

ben de "insan" kelimesini eklediğim için kabul edilmedi, "insan nüfusu" şeklinde yazmıştım yani tümceyi =/


atmaca212001

Bu şehir iki milyon insan nüfusuna sahip niye kabul edilmiyorrr


keepsyregen

Şehrin populasyonu iki milyondur kabul edilirken milyon kabul edilmiyor. Türkçe'de daha çok ikincisi kullanılır?


TeknoSanat

People boşa kullanılmış gibş


keepsyregen

Türkçe'de insan geçmez nüfustan bahsederken ama İngilizce'de people geçer. İki dilin farklılığından kaynaklanıyor bu, çeviri yaparken hedef dili düşünerek böyle düzenleme yapmalısınız.


HlyaCihangir

''two million'' yerine ''two millions'' olması gerekmez mi? Gerekmiyorsa neden? An apple,one apple, two apples ve one bag,two bags... oluyor. Çoğul eki neden yoktur? Soruda problem mi var?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.