Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The city has a population of two million people."

Çeviri:Şehir iki milyonluk bir nüfusa sahiptir.

0
4 yıl önce

12 Yorum


hayrettin.3

People kelimesi kullanılmamış.Ben "iki milyon kişilik bir nüfusa" şeklinde yazdım. Kabul edilmedi.

2
Cevap ver4 yıl önce

Neslihan44

:Şehir iki milyonluk bir nüfusa sahiptir. doğru kabul etmesi gerekmiyor mu

1
Cevap ver3 yıl önce

HulyaCakka

dogruuuuuu

0
Cevap ver1 yıl önce

alican.dem

Ben de insan nufusu yazdim kabul etmedi sonucta people var cumlede ayrica baska bir canli nufusu da olabilir cumlede people varsa tercumesinde de insani belirtmemiz lazim !!

1
Cevap ver3 yıl önce

atakanovski

ben de "insan" kelimesini eklediğim için kabul edilmedi, "insan nüfusu" şeklinde yazmıştım yani tümceyi =/

1
Cevap ver3 yıl önce

atmaca212001

Bu şehir iki milyon insan nüfusuna sahip niye kabul edilmiyorrr

1
Cevap ver2 yıl önce

HulyaCakka

dogru benceeeee

0
Cevap ver1 yıl önce

Celalcakir

Şehir 2 milyon nüfusa sahip yazdım nüfus kelimesine "luk" ekini getirmedim diye kabul etmedi.

1
Cevap ver2 yıl önce

HulyaCakka

seninkide dogruuuuuu

0
Cevap ver1 yıl önce

HulyaCakka

dogru anlamisiz hepimiz aynisini yazmayinca elektronik olunca anlamiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

ummahan1

şehir yerine kent yazmıştım kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

keepsyregen
keepsyregen

Şehrin populasyonu iki milyondur kabul edilirken milyon kabul edilmiyor. Türkçe'de daha çok ikincisi kullanılır?

0
Cevap ver3 yıl önce