Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nobody answered my question."

Çeviri:Kimse benim sorumu cevaplamadı.

4 yıl önce

11 Yorum


sukupakizi

Duo da yorum atip bir sey sorunca ben

1 yıl önce

zeroni3

Kimse soruma cevap vermedi neden olmadi

1 yıl önce

ihsana

cevap veremedi nasıl olur?

3 yıl önce

mrtgultekin

Tam emin olmamakla birlikte "Nobody could answer my question." gibi bir sey olurdu ama soyledigim gibi emin degilim hatta yanlis oldugunu dusunuyorum. Sadece ornek olsun diye soyledim.

3 yıl önce

Dilara924399

"She couldn't answer my question" gibi.

3 yıl önce

goksel777

Benim sorumu Kimse cevapladı oluyo. Neden don't answered olmuyor

3 yıl önce

Dilara924399

"Don't answered" zaten olamaz. İlla kullanacaksanız da "Didn't answer" şeklinde kullanmalısınız -cümlede nobody olmadan- Örneğin "She didn't answer my question" şeklinde kullanılabilir.

Ama "She doesn't answered" yanlış olur.

3 yıl önce

mrtgultekin

Nobody cumleye olumsuzluk katar. Turkce olarak dusunmeyin. Nobody ve dont olsaydi matematik islemi gibi -x-=+ gibi olur. Istediginiz anlami katamazsiniz.

Yani kisaca olumsuzluk bildiren kisilerde not kullanilmaz nobody no one gibi

3 yıl önce

IbrahimHul

"Kimse sorumu cevaplandırmadı" neden olmuyor?

2 yıl önce

barisefecoskun

Bu cümleyle alakası yok ama, bazen geçmiş zamandaki eylemlerin önüne "have - has" getiriliyor. Bunun anlamı nedir?

2 yıl önce

osmanYlmaz375962

Hic kimse neden olmuyot illa kimse olarak kabul goruyor cevap

9 ay önce