Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Nobody answered my question."

Çeviri:Kimse benim sorumu cevaplamadı.

0
4 yıl önce

11 Yorum


sukupakizi

Duo da yorum atip bir sey sorunca ben

1
Cevap ver1 yıl önce

zeroni3

Kimse soruma cevap vermedi neden olmadi

1
Cevap ver1 yıl önce

ihsana

cevap veremedi nasıl olur?

0
Cevap ver3 yıl önce

mrtgultekin

Tam emin olmamakla birlikte "Nobody could answer my question." gibi bir sey olurdu ama soyledigim gibi emin degilim hatta yanlis oldugunu dusunuyorum. Sadece ornek olsun diye soyledim.

2
Cevap ver3 yıl önce

Dilara924399

"She couldn't answer my question" gibi.

1
Cevap ver2 yıl önce

goksel777

Benim sorumu Kimse cevapladı oluyo. Neden don't answered olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Dilara924399

"Don't answered" zaten olamaz. İlla kullanacaksanız da "Didn't answer" şeklinde kullanmalısınız -cümlede nobody olmadan- Örneğin "She didn't answer my question" şeklinde kullanılabilir.

Ama "She doesn't answered" yanlış olur.

5
Cevap ver2 yıl önce

mrtgultekin

Nobody cumleye olumsuzluk katar. Turkce olarak dusunmeyin. Nobody ve dont olsaydi matematik islemi gibi -x-=+ gibi olur. Istediginiz anlami katamazsiniz.

Yani kisaca olumsuzluk bildiren kisilerde not kullanilmaz nobody no one gibi

2
Cevap ver3 yıl önce

IbrahimHul

"Kimse sorumu cevaplandırmadı" neden olmuyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

barisefecoskun

Bu cümleyle alakası yok ama, bazen geçmiş zamandaki eylemlerin önüne "have - has" getiriliyor. Bunun anlamı nedir?

0
Cevap ver2 yıl önce

osmanYlmaz375962

Hic kimse neden olmuyot illa kimse olarak kabul goruyor cevap

0
Cevap ver7 ay önce