"Ben içerim."

Çeviri:I drink.

4 yıl önce

27 Yorum


AyvanduR

"am" neden yok acaba

4 yıl önce

volkan.aydogan

"am", olmak anlamına geliyor hocam. Kız olmak, erkek olmak, hayvan olmak vesaire gibi.

4 yıl önce

musa234346

"Am"şahıs belirtmek icin fiil belirtmek için gelmez

4 ay önce

Ecezer1

Sana ne

3 yıl önce

Furkan168601

haykırdım hanımefendi

6 ay önce

ahmet5219

Ben de I drinks yaptım Geniş zaman değil mi niye -s takısını kabul etmedi.

3 yıl önce

Joseph-mc-oynar

Cünkü bir cümlenin sonuna s gelince o baska birisinin hakkında olur Bynum Gibi: she drinks

3 yıl önce

Eren_Esra

nasıl yani başka birinin hakknıda oluyor

3 yıl önce

Nisa919540

"-s" he-she-it üçlüsüne gelir. I-you-we-they dörtlüsünde "-s" kullanılmaz.

4 ay önce

Nurcihan388988

Ğa

1 gün önce

ZaynGirl2

Bazı arkadaşkar -s eki olmalı demiş ama he she it yok orada I var bu yüzden s gelmez Diye biliyorum

2 yıl önce

hamburhaydar

am neden yok acaba demein am demek kız olmak erkek olmak hayvanolak gibidir oke

2 yıl önce

HasanYILMA810816

Isminin söylerken ki " I am " erkek olmak anlamina mi geliyor

7 ay önce

rcknrlle

Bu yardımcı fiil olmak anlamına gelir ve ayrıca şimdiki zaman ekinde kullanılır

4 yıl önce

mustafa480223

I drink olacak

2 yıl önce

eroluistan

Genis zamanda 1.ci tekilde yardimci fiil olmaz fiil normal kullanilir

7 ay önce

Dada399289

Dogru yaptigim halde yanlis diyor

3 ay önce

drak65100

The neden kullanilmamis

1 ay önce

moderngenl

ı am drink yanlış çıktı

4 yıl önce

minikser

am kullanırsan ing eki getirmelisin I am drink(ing) gibi

3 yıl önce

Nisa919540

"am", be fiilinin çekimlenmiş halidir. İngilizce'de iki fiil yan yana gelmez(Bazı durumlar dışında). Drink ve am fiil olduğu için yan yana gelmez.

4 ay önce

emre.erdogan

Bendede I am drinks yanlış cıktı

4 yıl önce

talhabasserr

-s I ile kullanilmaz ve fiil belirtirken am kullanilmaz

4 yıl önce

KrmTRED

Hem "am" kullanılamaz.

5 ay önce

muzdanselale

Bendede

3 yıl önce

1905bk

S eki olması gerek

3 yıl önce

KrmTRED

S eki "o" kelimesi kullanıldığı zaman (She drinks) eklenir.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.