"Ben içerim."

Çeviri:I drink.

June 4, 2014

51 Yorum

Konu önem sırasına göre

AyvanduR

"am" neden yok acaba

June 4, 2014

KaanPRO6

Anlamadım ne ne ne

August 2, 2019

volkan.aydogan

"am", olmak anlamına geliyor hocam. Kız olmak, erkek olmak, hayvan olmak vesaire gibi.

June 19, 2014

musa234346

"Am"şahıs belirtmek icin fiil belirtmek için gelmez

June 12, 2018

Ecezer1

Sana ne

October 13, 2015

KaanPRO6

Asıl sana ne beeeee

August 2, 2019

Furkan168601

haykırdım hanımefendi

April 12, 2018

ahmet5219

Ben de I drinks yaptım Geniş zaman değil mi niye -s takısını kabul etmedi.

October 18, 2014

Joseph-mc-oynar

Cünkü bir cümlenin sonuna s gelince o baska birisinin hakkında olur Bynum Gibi: she drinks

November 16, 2014

cansn641809

ffrg

September 14, 2019

Eren_Esra

nasıl yani başka birinin hakknıda oluyor

June 26, 2015

Nisa919540

"-s" he-she-it üçlüsüne gelir. I-you-we-they dörtlüsünde "-s" kullanılmaz.

June 3, 2018

Nur897770

aynen karışık biraz

August 10, 2019

fatma376117

s sadece I da gelmez

March 6, 2019

beyzayilmaz7

S takısı sadece I değil aynı zamanda you we they öznelerinde de gelmez. S takısını sadece he she veya it öznelerini kullandığımızda kullanırız.

March 20, 2019

Sura0457

Aynen neden - s takısı yok

May 23, 2019

Nurcihan388988

Ğa

October 13, 2018

KaanPRO6

Sen noobsun

August 2, 2019

ZaynGirl2

Bazı arkadaşkar -s eki olmalı demiş ama he she it yok orada I var bu yüzden s gelmez Diye biliyorum

March 23, 2016

KaanPRO6

Sen ####

August 2, 2019

benos155690

Aynen

September 7, 2019

mustafa480223

I drink olacak

March 12, 2016

eroluistan

Genis zamanda 1.ci tekilde yardimci fiil olmaz fiil normal kullanilir

March 5, 2018

Dada399289

Dogru yaptigim halde yanlis diyor

July 14, 2018

drak65100

The neden kullanilmamis

September 13, 2018

HDROGEN

I am ben anlamına gelir ve l am drink olmaz.

June 1, 2019

Selami324603

Yorum kısmı cok iyiymiş, yeni fark ettim :))

July 14, 2019

Selami324603

Kendi yorumumu da goremiyorum ayrıca.

July 14, 2019

doasever1

S eki yooooook!!!(;

August 8, 2019

rcknrlle

Bu yardımcı fiil olmak anlamına gelir ve ayrıca şimdiki zaman ekinde kullanılır

September 20, 2014

hamburhaydar

am neden yok acaba demein am demek kız olmak erkek olmak hayvanolak gibidir oke

October 26, 2015

KaanPRO6

Anlamadım ne ne ne

August 2, 2019

KaanPRO6

Kan ka sen PRO

August 2, 2019

Dniz273366

Ben yalniş yqptim

December 21, 2018

beyza417154

O senini salaklığın

March 9, 2019

beyza417154

Salak

March 9, 2019

Nihad682990

Kjdıa4hp Gjso Hhkfg hkj hlp jpt ojro jıf kfgo

September 11, 2019

Nihad682990

Bktjf

September 11, 2019

KeremXD1

Önce aynı soruda i drink yaptım yalış dedi sonra i drinks yaptım yine yanlış dedi

September 11, 2019

HasanYILMA810816

Isminin söylerken ki " I am " erkek olmak anlamina mi geliyor

March 14, 2018

beyzayilmaz7

I am ben anlamına gelir. Ancak olmak anlamı katmak için am is are kalıplarını kullanırız. Örneğin sizin verdiğiniz örnekten yola çıkarsak Ben erkeğim demek için I am a man cümlesini kurarız. Ancak bir fiil belirteceksek Örneğin ben türkiyede yaşarım dersek I live in Turkey cümlesini kurarız. Örnekte gördüğünüz gibi olmak anlamı katacaksak am is are kullanırız (özneye göre tabi ki), bir fiil belirtiyorsak am is are kullanmayız Umarım yardımcı olabilmişimdir.

March 20, 2019

beyzayilmaz7

Tabi bahsettiğim geniş zaman için geçerli. Şimdiki zaman kalıplarında özneden sonra am is are kullanılır Bu da continuous tense kalıbıdır.

March 20, 2019

moderngenl

ı am drink yanlış çıktı

September 9, 2014

minikser

am kullanırsan ing eki getirmelisin I am drink(ing) gibi

January 24, 2015

Nisa919540

"am", be fiilinin çekimlenmiş halidir. İngilizce'de iki fiil yan yana gelmez(Bazı durumlar dışında). Drink ve am fiil olduğu için yan yana gelmez.

June 3, 2018

emre.erdogan

Bendede I am drinks yanlış cıktı

September 27, 2014

KrmTRED

Hem "am" kullanılamaz.

May 15, 2018

talhabasserr

-s I ile kullanilmaz ve fiil belirtirken am kullanilmaz

October 2, 2014

muzdanselale

Bendede

April 8, 2015

1905bk

S eki olması gerek

December 19, 2014

KrmTRED

S eki "o" kelimesi kullanıldığı zaman (She drinks) eklenir.

May 9, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.