1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Affedersiniz, bunu bir kere …

"Affedersiniz, bunu bir kere daha söyleyebilir misiniz?"

Çeviri:Извините, можете сказать это ещё раз?

June 2, 2019

16 Yorum


UmutKarapn

Зто зта neye gore nereye konuyor


ilkinabdulla

Eğer önündeki söz "a" ve "я" ile bitiyorsa , bu zaman "эта" . Eğer önündeki söz "o" ve "e" ile bitiyorsa , bu zaman "это" kullanmalısın


iltimasinci1

Это mesela "можете скачать это ещё раз "olacak yani ingilizler gibi "bunu bir kere daha söyleyebilir misin.


lamiy183134

Doğrusunu yazdım ama yalnış gibi kabul etdii


aysun55140

Bende yenı başladım konuşma pratiğini artırabilirmişim aday varmi


ruveyddaa

neden skazati değil de skazat ?


GokselKirca

Fiilin mastar hali cekimsiz sekli oluyor ornegin yapmak делать


Kazakistanbul

O zaman скажи= söyle, скажите: söyleyin, сказать: söylemek doğru mudur?


Soldieryou

Iki fiil kullanirken ikinci fiil master halinde kalir. *можете сказать * birinci fiil cekimlenirken ikincisi cekimlenmez o yüzden. Bu bir kural.


GokselKirca

Dogrudur, hatta скажите: söyleyiniz.


Kazakistanbul

Sanırım "можете сказать" kalıp ondan öyle.


Rust909745

Извините, можете это ещё раз сказать? - тоже правильно


ReatAzeri

Ben yeni bawladim ruscaya birisiyle konuşma pratigimi arttira bilirmiyim yardimci ola bilirmisiniz


kedihanim

Sevgili uygulama neden az önce Türkçesinde eto getirmedim diye dogru cevap diyip simdi eto getirmedim diye yanlış diyorsun aşko nedennn nedennnnnnn


AslanAslan939

Bir tane это kelimesini unutduğum için 1 canım gitti can kazanmak istiyodum


Dnya319937

Мы молодцы

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.