Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I eat chicken, because I like meat."

Traducere:Eu mănânc pui pentru că mie îmi place carnea.

acum 4 ani

7 comentarii


aniod44

nu inteleg ''ca mie imi '' nu este totuna cu ''ca-mi'' ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am adăugat și varianta asta.
Pentru traduceri lipsă sau greșite nu uita să folosești butonul de raport. Mersi!

acum 4 ani

DenisaM15

Uraat

cu 3 luni în urmă

EdaKurt4

Păi puiul este carne

cu 4 luni în urmă

TheRandomi3

Se subintelege cu "Eu mananc pui pentru ca imi place carnea" In Romana nu e nevoie neaparat de acel "mie" care tine locul lui I din engleza,ar trebui sa fie si varianta asta corecta pentru cine intelege fraza.

cu 3 luni în urmă

VladCoconu

Cam da

cu 2 luni în urmă

Andrei552046

Aunteti toromaci

acum 3 săptămâni