1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "No, not her."

"No, not her."

Traducere:Nu, nu ea.

June 4, 2014

41 de comentarii


EmanuelOpr1

M-a pus sa rostesc "no. Not her" si aplicatia rostește gen: "no,not heather" cam așa se aude. Sper ca ma înțelegeți


MayaStrumfZ

Este engleza britanica. Este mai dura. De aceea se pronunta asa.


ititech

Aplicația este dezvoltată in SUA si engleza este cea americană, as zice eu din experiență


clodiclaudia70

Are dreptate aşa se aude!!@


Cristian.ILESCU

Cred că este necesar de adăugat ca răspuns corect: "nu, nu ei", deoarece pronumele posesiv "her" se traduce ca: a/al ei nu și a/al ea(ceea ce nu are sens). În limba engleza "ea" se traduce "she" ci nu "her". Mai există cazuri cînd "her" se traduce "pe ea" însă atunci trebuie să indicați "pe ea" într-un dreptunghi! încerc să ajut la îmbunătățirea aplicației ;)


fantomitzah

Vezi tabelul de aici.
- Pronumele posesiv este ”hers”, nu ”her”.
- ”her” poate fi adjectiv posesiv, ceea ce nu este cazul în propoziția de față pentru că nu există niciun substantiv care să fie determinat de cuvântul ”her”.
- ”her” este și pronume personal cu rol de complement în propoziție, exact cazul de față.

Dacă propoziția avea un context în care apărea și un verb atunci puteam să avem nevoie de vreo prepoziție pe lângă ”ea” pentru cazul acuzativ (EX: Ai văzut-o pe ea? Nu, nu pe ea.) sau să fie la cazul dativ (EX: I-ai spus ei? Nu, nu ei.)
Dar în lipsa unui astfel de context, singura traducere e cea dată ca soluție, la cazul nominativ.

Și în general, în legătură cu indiciile... Ele sunt acolo să-i ajute mai ales pe cei începători să înțeleagă sensul cuvintelor luate separat și să deducă logic în limba lor cam ce ar însemna fraza. Asta nu înseamnă că dacă alegeți la întâmplare câte un indiciu pentru fiecare cuvânt din propoziția originală dați peste o traducere corectă. Și nici nu înseamnă că toate indiciile afișate sunt valabile în orice situație în care apare acel cuvânt (uneori sunt bune unele sensuri, alteori altele). De exemplu ar fi foarte util să adăugăm cumva și partea de vorbire la indicii. Aplicația este în continuă îmbunătățire, deci în viitor poate vom avea și asta.


DimanceaCr

Aşa ştiu şi eu.


andruzza888888

E engleza britanica


seglea-r

cu siguranță nu este! Acesta este un accent american (Eu sund englez)


ititech

Corect , este accent american


BiieBia

Her se aseamana cu hear


adinaandreeaho

Da,chiar nu se prea intelege!


AlessiaMar242051

La mine s-a auzit no not him


aleale231

Învățați să vorbiți și o să fie bine


iustina2003

Nu e corect "her book"?


Elena582218

Am o intrebare care este diferenţa dintre no si not


EmaCristhi

No este numai cuvantul : -Are you a girl ? -No. I am a boy.

-You've got a blue dress ? -No, sorry.

Iar Not are sensul cuvantului ,no' insotit de explicatie sau marturisire : -Have you a pen for me ? -I not have a pen. Not se foloseste cand negi o actiune. I not have a pen Neg ca as avea un pix

De asemenea in 90% din cazuri, poate 99% se poate ilocui cu don't I don't have a pen.

Alt exemplu: Citeste textul pentru a intelege unde folosesc No si Not !! Anne is a girl from S.U.A. . She not hase a sister or a brother. She hase a friend, Jo. -Anne, you like Amber's shoes ? -No. Those are pink ! -You not like this color ? say Jo. -No. I hate this. So... You like the pink ? -No. I not like the pink very much. -Jo, you have got a puppy at your new home ? - No. I not have a dog but I have a cat, Lolo. -Wow, very cute ! Is that a little kitty ? -No. It is 5 months. -But you have a fish ? I love the fish. -No, I not have a fish. But you ? - Yes. He is Coro, my new fish ! -Very cute !! This fish is big ! Jo not can sing very well but her friend is a good singer. -Anne, can you sing for me ? - Seriosly? Oh, ok !!

<pre> That is a super day ! </pre>

Scuze de greseli. Sper ca ai inteles.


darius2005.

Her inseamna ei,ea este she


IndiraSinghRo

CE AM RăĂSsPuns corect


maria88362

Nu îmi merge microfonul?!


MusatConst

Io tot asa am scris


GraurTeodorV

Am scris "no, not her" cu virgulă cu tot și îmi spune că este greșit. Când văd apoi că îmi arată că trebuia să scriu "no, not her.", m-am gândit doar că este o stupizenie, pentru că ar însemna că pentru un "." de la sfârșit am răspuns eu greșit.


andreeabot15

Cum sa nu fie corect "nu ,nu ea?"????


bugamihait

Nu se aude clar


glezu1

No,not her,,,,din romana in engleza la dat corect dar din engleza in romana il da incorect!!! Cum se explica???


iulian916956

ba adormitilor TREZITIVA .RASPUNSUL E FF.BUN


iulian916956

ba sunteti chiori,orbi.raspunsul meu este foarte bun


iulian916956

raspunsul meu,este identic cu cel dat de Duolingo


LovelyGirl_2021

Vorbește de parcă s-a înnecat


BOTEZATUAN13

Nu stiu ce ati auzit voi dar rosteste corect


BOTEZATUAN13

Dezvoltativa putin auzul ca spune her nu him sau alte bazaconii


AngelicaVl11

Mersi ca mi ai spus .

Discuții conexe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.