"The girls' dogs."

Traducere:Câinii fetelor.

June 4, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


Cruxulina

Am introdus întâmplător "The girl's dogs" care înseamnă "Câinii fetei" şi varianta mea a fost acceptată. Varianta este corectă d.p.d.v. gramatical, dar ar fi trebuit luată în considerare doar în cazul în care la "Traducere" am fi avut: "Câinii fetei." şi am dori să exprimăm posesia la sg.

Cum traducerea este "câinii fetelor" - "the girls' dogs" trebuie să fie singura variantă de răspuns, altfel utilizatorii vor ajunge să încurce lucrurile şi să facă o greşeală pe care o întâlnesc destul de des. :)

http://www.grammarbook.com/punctuation/apostro.asp

P.s. : Peste aceeaşi problemă am dat şi în cazul pisicilor, cu "The girls' cats."


fantomitzah

Citește ce am scris aici ca răspuns pentru Anca_Ionela.
E valabilă observația și la tine, primisei o întrebare doar cu sunet?


Cruxulina

Da, strict la întrebarea cu sunet mă refeream. Mi-am dat seama că ambele variante sunt acceptate pentru că sună la fel, dar am zis totuşi să fac o observaţie, cu speranţa că se va putea face o diferenţiere strict în cazul întrebărilor cu sunet.


fantomitzah

Cineva propusese la un moment dat ca traducerea care este afișată să fie pentru varianta dată de utilizator, tocmai pentru a nu apărea această confuzie. Probabil se va face asta cândva. (Trebuie făcută de la ei din program, unde și-au definit listele de propoziții care sună la fel și unde au algoritmul de evaluare a răspunsurilor.)


Cruxulina

Ar fi o idee bună! Mulţumesc pentru răspuns. :)


petrudiu12

Am scris The girls dogs si a fost gresit. Joaca rol apostrofa The girls ( ' ) dogs? Va mulțumesc pentru raspuns!


BA0LaFSa

Nu se aude diferenta intre GIRLS' si GIRL'S, se vede doar in scris. Evitati asemenea exemple.


IBESTIGATORS

Mie mea dat greșit.


crative312

Grils'suna cam asa:grals

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.