Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The girls' dogs."

Traducere:Câinii fetelor.

acum 4 ani

6 comentarii


AMDJ223
AMDJ223

Am introdus întâmplător "The girl's dogs" care înseamnă "Câinii fetei" şi varianta mea a fost acceptată. Varianta este corectă d.p.d.v. gramatical, dar ar fi trebuit luată în considerare doar în cazul în care la "Traducere" am fi avut: "Câinii fetei." şi am dori să exprimăm posesia la sg.

Cum traducerea este "câinii fetelor" - "the girls' dogs" trebuie să fie singura variantă de răspuns, altfel utilizatorii vor ajunge să încurce lucrurile şi să facă o greşeală pe care o întâlnesc destul de des. :)

http://www.grammarbook.com/punctuation/apostro.asp

P.s. : Peste aceeaşi problemă am dat şi în cazul pisicilor, cu "The girls' cats."

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citește ce am scris aici ca răspuns pentru Anca_Ionela.
E valabilă observația și la tine, primisei o întrebare doar cu sunet?

acum 4 ani

AMDJ223
AMDJ223

Da, strict la întrebarea cu sunet mă refeream. Mi-am dat seama că ambele variante sunt acceptate pentru că sună la fel, dar am zis totuşi să fac o observaţie, cu speranţa că se va putea face o diferenţiere strict în cazul întrebărilor cu sunet.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Cineva propusese la un moment dat ca traducerea care este afișată să fie pentru varianta dată de utilizator, tocmai pentru a nu apărea această confuzie. Probabil se va face asta cândva. (Trebuie făcută de la ei din program, unde și-au definit listele de propoziții care sună la fel și unde au algoritmul de evaluare a răspunsurilor.)

acum 4 ani

AMDJ223
AMDJ223

Ar fi o idee bună! Mulţumesc pentru răspuns. :)

acum 4 ani

topoleanu

Asa este

acum 3 ani