Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O olumsuz bir kişi."

Çeviri:He is a negative person.

4 yıl önce

13 Yorum


sevecen_

He ila she nasil ayrit edicez

3 yıl önce

EyllEsraBe

Duolingoda farketmez

9 ay önce

sevecen_

He ila she nasil ayrit adicez

3 yıl önce

aligel2

O dendiğinde he ile she yi kullanabilirsin ayrt edemezsin ancak ben bunu şöyle yapıyorum işin başında sana daha çok he yi verdiyse he ile she ile verdiyese she ile yap yüzde 90 tutar

2 yıl önce

sevecen_

He ila she nasil ayrit adicez

3 yıl önce

sevecen_

He she nasil ayrit adilir

3 yıl önce

MERYEM550388

Human sozlukte insan diye gecer

2 yıl önce

SedatKartal5

''He is a negative guy'' dedim yanlış dedi. 'Guy' niye kullanılamıyor?

2 yıl önce

stolid7

Olumluysa he olumsuzsa she

1 yıl önce

Dilarasap

He desemde she desemde yanlış diyor

1 yıl önce

ErdemSerbest

Bende buna takildim ikisinede yanlis cvp diyor

1 yıl önce

osmandede3

bir önceki soruda (insan) person olarak yani kişi olarak çevriliyor. burada ise kişi human (insan) olarak kabul edilmiyor.

1 yıl önce

Betl244039

She dedim diye yanlış diyo

3 hafta önce