Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O olumsuz bir kişi."

Çeviri:He is a negative person.

0
4 yıl önce

12 Yorum


sevecen_

He ila she nasil ayrit edicez

0
Cevap ver3 yıl önce

EyllEsraBe

Duolingoda farketmez

0
Cevap ver7 ay önce

sevecen_

He ila she nasil ayrit adicez

0
Cevap ver3 yıl önce

aligel2

O dendiğinde he ile she yi kullanabilirsin ayrt edemezsin ancak ben bunu şöyle yapıyorum işin başında sana daha çok he yi verdiyse he ile she ile verdiyese she ile yap yüzde 90 tutar

0
Cevap ver2 yıl önce

sevecen_

He ila she nasil ayrit adicez

0
Cevap ver3 yıl önce

sevecen_

He she nasil ayrit adilir

0
Cevap ver3 yıl önce

MERYEM550388

Human sozlukte insan diye gecer

0
Cevap ver2 yıl önce

Peephole4

''He is a negative guy'' dedim yanlış dedi. 'Guy' niye kullanılamıyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

stolid7

Olumluysa he olumsuzsa she

0
Cevap ver1 yıl önce

Dilarasap

He desemde she desemde yanlış diyor

0
Cevap ver1 yıl önce

ErdemSerbest

Bende buna takildim ikisinede yanlis cvp diyor

0
Cevap ver11 ay önce

osmandede3

bir önceki soruda (insan) person olarak yani kişi olarak çevriliyor. burada ise kişi human (insan) olarak kabul edilmiyor.

0
Cevap ver10 ay önce