Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Our ducks eat bread."

Çeviri:Ördeklerimiz ekmek yer.

4 yıl önce

24 Yorum


hakankaptan

Bizin ordekler ekmek yer neden olmuyor.

4 yıl önce

surgeonwithyou

len topitoş bizin yazarsan tabi olmaz

2 yıl önce

Hilmi07

Evet bizim ördekler nasıl olmuyor anlamadım öznede yüklemde çoğul doğru değilmi

4 yıl önce

42Hasanust

Otomatik cevaba yakın ise (harf harf olarak )olur bunla ilgili sorunları var programın

4 yıl önce

ecoskun

"Bizim ördekler ekmek yerler." geniş zaman olduğu için bu şekilde çevirimi yanlış olmamalı.

4 yıl önce

ozansiar
ozansiar

Katılıyorum.

1 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Bu şekildeki çevrimi yanlış olmamalı fakat Türkçe'de özne insan değilse yüklem çoğul olmaz. "Ekmek yer" olmalı son kelimeler. Lakin uygulama bunu da kabul etmiyor!

3 ay önce

mkocaballi

Ördeklerimiz ekmek yer de olabilirdi

3 yıl önce

bthn01

Zaten öyle

3 yıl önce

sonador793751

Bizim ördekler kabul edilmeli degil mi.bizim dedikten sonra ordeklerimiz demeye gerek var mi.zira sadece ordeklerimiz dedigimizde bizim diye belirtmeye gerek olmadigi gibi

3 yıl önce

member41

Bizim ördekler ekmek yer. cümlesindeki bizim kelimesini kullandığımızda ördekler yazmanın yanlış olduğunu düşünmüyorum.

2 yıl önce

TubaHazera

Bana boyle seyler cok sacma geliyor

1 yıl önce

AliOsman1604

Ya abi şu konuşma muhabbetini hala anlamadim. İngilizce aynisini soyluyorum kabul etmiyor, turkce soyluyom kabul etmiyor bune ya

1 yıl önce

elcinceren

Kaba tabiir desem kisacaaa!!!!!!!

3 yıl önce

hakanalkan6

Bu çeviri başka şekilde de olurum Ördekler......

3 yıl önce

UmutSumako

Aynen

2 yıl önce

surgeonwithyou

doğru söylüyon kanka niye olmuyo

2 yıl önce

azranurdor

Yer degilde yerler yazdim ama zaten orda cogul kelime vardi

8 ay önce

esra354375

"Bizim ördeklerimiz ekmek yerler." cümlesini de kabul etmeli

7 ay önce

Bykush1
Bykush1

Ekmek 'yer' olmalı.

3 ay önce

TAYFURDN

Bizim ordekler ekmek yer 'de dogru cevap degil mi?

5 ay önce

hunkar12

Programla ne alakası var. Moderatörler tek bir cevap yazmışlar. Çeşitli doğru çevirileri koymamışlar. Türkiye bu kadar işte. Her işte böyleyiz maalesef.

3 ay önce

Bykush1
Bykush1

Bir uygulama için tüm ülkeyi hor gördünüz. O moderatörleri seçen uygulamayı yapanlar zaten. Her şeyi ülkeye mâl etmeyin. Karamsar ruhunuzdan kurtulun.

3 ay önce

CelalKarahan

Bizim ördeklerimiz ekmek yer yazdım kabul etmedi

2 ay önce