1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "O ne içiyor?"

"O ne içiyor?"

Çeviri:Что он пьёт?

June 5, 2019

6 Yorum


Gogol_bordello

Он yazdım она diye düzeltti. İçen kişinin cinsiyetini nerden bilelim?


zehra559044

Eğer içen kişinin cinsiyyetini bilmiyorsan он diye yazmalısın. Bunu yapan kişi kız olsa bile


BatuhanJG

пьёт ile пьёшь arasındaki fark ne?


Gogol_bordello

Пьет он, она için kullanılır. Пьешь ise ты için kullanılır. İçmek fiilinin farklı çekimleri


DrRamil

Пью- içiyorum Пьешь- içiyorsun Пьёт- içiyor


Dnya319937

Вы молодцы так держать

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.