1. Foro
  2. >
  3. Tema: Esperanto
  4. >
  5. "¿Se opondrán al nuevo gobier…

"¿Se opondrán al nuevo gobierno?"

Traducción:Ĉu vi kontraŭstaros la novan registaron?

June 5, 2019

4 comentarios


Alfred874129

Ĉu la ĝusta persona pronomo eble devus esti "ili" kvankam "vi", aŭ ne ?


Jorge.R.Nogueras

Ĝi povus esti "ili" (sed "vi" estas same ĝusta elekto).


Alfred874129

Mi ne komprenas tian ĝustecon. La verbo (opondrán) estas en tria konjugacia persono, tamen la pronomo "vi" apartenas al la dua .persono. Stranga pronoma rilato!


Jorge.R.Nogueras

Ĝi estas neniel stranga: "Ustedes se opondrán" estas en la dua persono multenombra, tial "vi" ja povas esti tute ĝusta elekto.

Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.