"Kitaplar bizim."

Çeviri:The books are ours.

4 yıl önce

49 Yorum


eyup78

The books our's. Yazmıştım. Are kullanmadım. Neden are kullanmamız gerekli.yardımlarınız için tşkrler

4 yıl önce

sevda462031

fiil kullanmadan cumle kuramadigimiz icin :) ve cogul oldugundan are kullaniliyor

3 gün önce

ilekGl

Kitaplar bizim derken belli bir kitaptan bahsediyorsun.o kitaplar belli ve sen onlari isaret ederek onlar bizim diyorsun.her kitap degil genel degil.o kitaplar.belirli oldugu icin the geliyo

4 yıl önce

tugbakurt

Neden the kelimesine ihtiyacımız var ?

4 yıl önce

IGuena

The books are our - bunu neden kabul etmedi ? "-s" takısına gerek var mıydı ?

1 yıl önce

TS_betul33

"Our books' neden olmuyor acaba ?

3 yıl önce

alen21
alen21

our books= bizim kitaplar sorulan şey ise kitaplar bizim.birinde kendi kitaplarından bahsediyorsun,diğerinde bazı kitaplar var onları sahipeniyorsun

3 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Pek öyle değil sanki

1 ay önce

ramazan2109

The ve are kullanmadığınız için hangi kitapların sizin olduğu belirtilmiyor mesela masada bir kitaplar var "The books are ours" dendiği zaman o kitapları belirtiyorsun ama direk "ours books" dendiği zaman ise genel bir deyiş oluyor nesnel gibi

6 ay önce

emin055600

Neden are kelimesine ihtitaç var

3 yıl önce

alen21
alen21

''the books belong to us'' dediğimde niye kabul edilmiyor? kitaplar bizim veya kitaplar bize ait arasında fark var mı türkçede?

3 yıl önce

berjantotr

programı öyle kodlamışlar

1 yıl önce

Ekin148780

Fark yok aynı anlama geliyor

10 ay önce

rmznr

Our ve your un sonlarına ne zaman es takısı geliyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kendilerinden sonra bir nesne gelmeyince: https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

GamzeUygun

Teşekkur ettim

3 yıl önce

Ilyas12b

we are books neden olmadı

3 yıl önce

Betl335487

Biz kitaplarız demek cünkü

3 ay önce

gkhankanal

The books our neden olmaz?

4 yıl önce

Ilyas12b

we are books neden olmadı

3 yıl önce

Resul-

o zaman ''biz kitabiz'' oluyor

1 yıl önce

Aysenur3456

Arkadaşlar anlamadi da neden are geliypr

2 yıl önce

buse592077

Çoğul olduğu için

2 yıl önce

nuriyeyldz

ours neden oluyo

2 yıl önce

MUHAMMEDER239501

Ours niye ALlah Allah

1 yıl önce

burak741177

Adamisiniz

1 yıl önce

burak741177

Çünkü the eki belirtme ekidir

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Bazen yanlış çıkıyor,sıra tekrar aynı soruya geldiğin de doğrusunu yazıyorum fakat yine yanlış çıkıyor.

1 yıl önce

Resul-

The books are our. bence kitaplar bizim i dogru ceviriyor

1 yıl önce

BetlNAN6

Kolay

4 ay önce

BetlNAN6
4 ay önce

enes799344

Niçin are ?

3 ay önce

enes799344

Niçin are ?

3 ay önce

oguztrkmn

Abi şu are ne işe yarıyor? Görevi nedir biri açıklayabilir mi lütfen

2 ay önce

erkanam3

Yaptnz uygulamaya sokam orsnu evlatlari deli oldm mk

1 ay önce

erkanam3

S

1 ay önce

serhat356450

nedne ours oluyorda our olmuyor our bizim demek değil mi zaten

3 hafta önce

Haliliklc

Ours neden olduğunu açıklayan bir müslüman yok mu

2 hafta önce

Kaankrcn35

Neden our değil ours

6 gün önce

efeata2007

kitaplar bizim books ours diye yazılmıyor mu?

3 yıl önce

omerasaf19

yazılıyor

2 yıl önce

burak741177

Tahir abi napiyon

1 yıl önce

gkhankanal

Şu is ve are la benzer cümle kurun bazen yapıyorum ama ezbere.

4 yıl önce

berjantotr

my name is the name

1 yıl önce

omerasaf19

bu ne ya

2 yıl önce

celalettinnn

The books are we ? Olur mu?

4 yıl önce

indielabel

Hayır tabi ki. İngilizceyi katlettin şuan

4 yıl önce

HEDEFUST

Olmaz

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.