"Kitaplar bizim."

Çeviri:The books are ours.

June 5, 2014

64 Yorum


eyup78

The books our's. Yazmıştım. Are kullanmadım. Neden are kullanmamız gerekli.yardımlarınız için tşkrler

November 11, 2014

sevda462031

fiil kullanmadan cumle kuramadigimiz icin :) ve cogul oldugundan are kullaniliyor

December 6, 2018

volkan614

Ayn

July 28, 2019

ilekGl

Kitaplar bizim derken belli bir kitaptan bahsediyorsun.o kitaplar belli ve sen onlari isaret ederek onlar bizim diyorsun.her kitap degil genel degil.o kitaplar.belirli oldugu icin the geliyo

October 25, 2014

tugbakurt

Neden the kelimesine ihtiyacımız var ?

July 10, 2014

IGuena

The books are our - bunu neden kabul etmedi ? "-s" takısına gerek var mıydı ?

January 18, 2017

TS_betul33

"Our books' neden olmuyor acaba ?

February 5, 2015

alen21

our books= bizim kitaplar sorulan şey ise kitaplar bizim.birinde kendi kitaplarından bahsediyorsun,diğerinde bazı kitaplar var onları sahipeniyorsun

February 5, 2015

Bykush1

Pek öyle değil sanki

October 13, 2018

ramazan2109

The ve are kullanmadığınız için hangi kitapların sizin olduğu belirtilmiyor mesela masada bir kitaplar var "The books are ours" dendiği zaman o kitapları belirtiyorsun ama direk "ours books" dendiği zaman ise genel bir deyiş oluyor nesnel gibi

May 15, 2018

emin055600

Neden are kelimesine ihtitaç var

May 11, 2015

serhat356450

nedne ours oluyorda our olmuyor our bizim demek değil mi zaten

November 17, 2018

rmznr

Our ve your un sonlarına ne zaman es takısı geliyor?

June 5, 2014

Selcen_Ozturk

kendilerinden sonra bir nesne gelmeyince: https://www.duolingo.com/comment/2078180

June 5, 2014

seril

Burada are kullanacağımızı nasıl kestirebiliriz Selcan hanim

February 22, 2019

seril

Yada is kullanacağımızı...

February 22, 2019

GamzeUygun

Teşekkur ettim

January 15, 2015

Ilyas12b

we are books neden olmadı

April 15, 2015

Betl335487

Biz kitaplarız demek cünkü

August 16, 2018

alen21

''the books belong to us'' dediğimde niye kabul edilmiyor? kitaplar bizim veya kitaplar bize ait arasında fark var mı türkçede?

January 31, 2015

berjantotr

programı öyle kodlamışlar

December 1, 2017

Ekin148780

Fark yok aynı anlama geliyor

February 6, 2018

Kaankrcn35

Neden our değil ours

December 2, 2018

hatice535455

"Our" ile "ours" arasındakı fark ne? "The books are our" yaptım olmadı.

February 3, 2019

Resul-

The books are our. bence kitaplar bizim i dogru ceviriyor

May 27, 2017

haliliklc

Ours neden olduğunu açıklayan bir müslüman yok mu

November 18, 2018

YaseminEr3

ours oluyor da our neden olmuyor onu çok merak ettim

December 19, 2018

Hakk963919

Our olmasi gerekmiyormu ours bizimki anlamı katmıyor mu

January 29, 2019

Refiye507309

Ours olduğunda bizimki, olması gerek. Oysaki cevap bizim

February 24, 2019

hakan794359

Neden sadece our degil

March 12, 2019

gkhankanal

The books our neden olmaz?

November 22, 2014

Ilyas12b

we are books neden olmadı

April 15, 2015

Resul-

o zaman ''biz kitabiz'' oluyor

May 27, 2017

Aysenur3456

Arkadaşlar anlamadi da neden are geliypr

April 20, 2016

buse592077

Çoğul olduğu için

October 16, 2016

nuriyeyldz

ours neden oluyo

November 16, 2016

MUHAMMEDER239501

Ours niye ALlah Allah

December 27, 2016

burak741177

Adamisiniz

January 24, 2017

burak741177

Çünkü the eki belirtme ekidir

January 24, 2017

TheBerfin

Bazen yanlış çıkıyor,sıra tekrar aynı soruya geldiğin de doğrusunu yazıyorum fakat yine yanlış çıkıyor.

January 24, 2017

BetlNAN6

Kolay

July 14, 2018

BetlNAN6
July 14, 2018

enes799344

Niçin are ?

August 24, 2018

enes799344

Niçin are ?

August 24, 2018

oguztrkmn

Abi şu are ne işe yarıyor? Görevi nedir biri açıklayabilir mi lütfen

October 4, 2018

erkanam3

S

October 13, 2018

YaseminEr3

kitaplar bizim cümlesinde fiil var mı?

December 19, 2018

aleyna657448

Bizim kitaplar olmasi gerekmiyormuydu telafuz hatasi yokmu

February 1, 2019

Moon445977

Our bizim ifadesi ise ours bizimki ifadesi neden kullanılıyor burda?

June 10, 2019

Moon445977

The books are ours yazıldığında kitaplar bizimdir anlamında. The books are our yazıldığında kitaplar bizim anlamında. İngilizce sözlükten çevirin görüceksiniz.

June 10, 2019

EbruEr4

I

June 10, 2019

OuzhanDodu

Neden are geliyor araya ?

June 21, 2019

ceren443702

Çok güzel

September 11, 2019

efeata2007

kitaplar bizim books ours diye yazılmıyor mu?

February 27, 2015

omerasaf19

yazılıyor

October 22, 2016

burak741177

Tahir abi napiyon

January 24, 2017

gkhankanal

Şu is ve are la benzer cümle kurun bazen yapıyorum ama ezbere.

November 22, 2014

berjantotr

my name is the name

December 1, 2017

omerasaf19

bu ne ya

October 22, 2016

erkanam3

Yaptnz uygulamaya sokam orsnu evlatlari deli oldm mk

October 13, 2018

celalettinnn

The books are we ? Olur mu?

September 26, 2014

indielabel

Hayır tabi ki. İngilizceyi katlettin şuan

October 18, 2014

HEDEFUST

Olmaz

July 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.