"I will feel tired."

Fordítás:Fáradtnak fogom magam érezni.

June 5, 2014

15 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Edit52

Miért nem fogadja el a "magamat", hiszen a tárgyragos alak a gyakrabban használatos!

June 5, 2014

Hugi_52

Hát én nem úgy használom. Sokszor szelektálnia kell a megoldások közül.


partynet

Itt meg elfogad egy rovidebbet... "faradt leszek"


GalvanTivadar

Az lenne a logikus, de az szigorúan véve I will be tired lenne. Az ilyesfajta mondatokat tipikusan az egyszeri edzők számára vették bele a nyelvleckébe.


GalvanTivadar

Fiatalabbak kedvéért:
Focista: -- De Mester, nagyon fáj a lábam!

Edző: -- Azt te csak úgy érzed, fiam!


tothcila

"Magam fogom fáradtnak érezni magamat." Itt látható a tárgy és a visszaható névmás közötti különbség. A példamondat teljesen helytelen attól függetlenül, hogy sokan lefelejtik a tárgyragot. Ráadásul ebben a formában hiányzik belőle a tárgy.


aehdu

Ha faradtnak erzem magam, az azt jelenti, hogy nem vagyok faradt es megis ugy erzem, tehat mondjuk influenza miatti lazam van vagy valami ilyesmi. Egyebkent pedig si!an csak faradt leszek.


malackutya

Erzem a magyar kifejezesbeli problemadat, de ebben a mondatban megsem igaz. Ha valaki a peldad szerintit mondja, akkor valoban faradt, oktol fuggetlenul.


tien761

El fogok fáradni. Miért nem jó?


st.laszlo1

Érezni fogom a fáradtságot - nem jó?


tothcila

I will feel the tiredness. - Literally.


st.laszlo1

Érezni fogom a fáradtságot - nem jó?


GalvanTivadar

You have already had an answer, haven't you?


Vartapetjan

fátadtan fogom magam érezni, az miért nem jó?? halo??


Harga

Mert így írtad: "fátadtan fogom magam érezni, az miért nem jó?? halo??" (Nálam működik a helyesírás ellenőrző, amikor megnyitom szerkesztésre, pirossal aláhúzza a hibát. Try it.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.