Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Mektup oğlanlardan bahseder."

Çeviri:The letter talks about the boys.

4 yıl önce

16 Yorum


caner.john

The letter is about boys olmaz mı? Ben hic konusan mektup gormedim

3 yıl önce

GoncaRabia

O zaman mektup oglanlar hakkında olurdu. Bahsetmek olarak kullanilmis talk about

3 yıl önce

demir_suvari

Talk yerine tell neden olmaz ?

3 yıl önce

aykiri

The boys "oğlanları" değilmi. OğlanlanlarDAN demek için başka bişey kullanmak gerekmiyor mu. Biri açıklarmı lütfen.

3 yıl önce

unsalcibram

the her zaman -ı,-i ekini vermez. the'nın buradaki görevi belli oğlanlardan bahsedildiğini bize bildirmek. mektupta bahsedilen belli oğlanlar.

2 yıl önce

ErencanKir

Talk about yerine mention kelimesini kendisi yazmis olmasina ragmen kabul etmiyor

1 yıl önce

kablll

From boys?

4 yıl önce

asiersan

den dan from degilmi burda

3 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

The letter refers the boys kabul edilmeliydi

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"The letter refers to the boys." çevirisi de kabul edilebilir.

9 ay önce

MustafaACIKGOZ

"Letter talks about the boys" neden olmaz?

2 yıl önce

TarikYuce1

"tells" neden olmuyor?

2 yıl önce

berkeerol

Letter yerine mail de kullanılabilmeliydi bence.

1 yıl önce

can36799

"The" boys daki the yi yazmadim diye kizdi bana

1 yıl önce

Hakan_Erden

Mention kabul etmiyor çok saçma

9 ay önce

incikin_
incikin_

"The letter mentions the boys." da kabul edilebilir.

9 ay önce