"I definitely like that version more."

Çeviri:Ben kesinlikle şu versiyonu daha çok sevdim.

4 yıl önce

14 Yorum


zcanyce

geçmiş zaman yok nasıl olur?

4 yıl önce

kaplananil

''i definitely like that virgin more'' olamaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

olmaz.

4 yıl önce

adayalin

'Virgin / version' pronunciation almost the same

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"That" acaba ne zaman "şu" ne zaman "bu" ve ne zaman "o" anlaminda kullaniliyor? Bu cumlede ben "bu" dedigim icin yanlis oldu. Puanindan canindan cok ben bu durumu ayirt edemedigim icin rahatsizim.

3 yıl önce

BLACKWOLF83

That hiç bir zaman bu olmaz diye biliyorum. Bu demek için this kullanılır hep. That için şu veya o dediğimde de hep kabul etti

3 yıl önce

ouzhantura

O versiyondan kesinlikle daha cok hoslanirim cümlesinde yanlis nerede ?

3 yıl önce

lalelalelale

ben su versiyonu kesinlikle daha cok severim neden olmuyor

2 yıl önce

HasanNacar1

'I definitely like that virgin hoor' duydum ulan diyorum ne diyo bu :D

3 yıl önce

modene1

sevdim mi?

2 yıl önce

sadettin717199

Ben kesinlikle şu 'versiyonunu' daha çok seviyorum. Cümlesindeki versiyon ve versiyonunu ayrımını ingilizcede neyle sağlayabiliriz?

1 yıl önce

veli219166

definitely kelimesinde ötürümü past özelligi kazanıyor.Nedir bu cümleyi past yapan.bilmiyorum izah edene şimdiden teşekkürler

1 yıl önce

osmandede3

"sevdim" geçmiş zaman ifadesi yok bu nedenle "severim" olmalı

1 yıl önce

dal10b

çok seviyorum birleşik yazılmaz lütfen bu hatayı değiştirin

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.