1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I look towards my enemy."

"I look towards my enemy."

Çeviri:Ben düşmanıma doğru bakarım.

June 5, 2014

5 Yorum


ercanberber

Toward ile towards farkini bilen var mi


AydinManav

Bir fark yok sadece toward daha eski kullanım towards a göre. Bir de towards kuzey amerika daha çok kullanıyor.


ELIF1523

hayır, towards demek -e doğru demek -e karşı demek ....towards direction(yön) belirtmek amacıyla kullanılır...ama duolingo gibi bir sitede her şeklini kabul etmesi gerekirdi..


Berrin328002

Ben düşmanıma bakarım da aynı şey değil mi? Niye illa - e doğru demek zorundayım ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.