A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They need to apply."

Fordítás:Jelentkezniük kell.

4 éve

11 hozzászólás


UBori0

Abszolut nem veszi figyelembe hogy, az apply nak van alkalmzni jelentése is (vagyis pl alkalmazni egy módszert)

2 éve

Csega
Csega

Az alkalmazniuk kell miért nem jó?

2 éve

RodeZita1

Alkalmazniuk kell . Nem fogadta el !

1 éve

labdacsuka
labdacsuka

az egérrel semmi nem hívható elő! köszi! Még a minimális félreinformálás sincs meg!!!

3 éve

SSzabi1982

To apply az pályázást is jelent

3 éve

faceruza

Muszáj jelentkezniük?

3 éve

OktavianVa

Nekik kell jelentkezniük. Miért is nem fogadja el?

3 éve

lyPI
lyPI

Úgy látom lassan következetes lesz a program. Amit Te írtál az az angol szórend, vagy mondjuk "tükörfordításnak" is. Ezeket hibának veszi, és azt hiszem jogosan.

3 éve

GusztvHara

jelentkezniük kell nekik sem jó, valószinüleg túl határozott így a fordítás

3 éve

MargitCsS

Nekik jelentkezni kell. Miért is nem jó? Ez a fnigeneves forma. Így mondjuk magyarul.

2 éve

calyst

Kell, hogy jelentkezzenék. ?

2 éve