Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The car has closed the road."

Çeviri:Araba yolu kapattı.

4 yıl önce

8 Yorum


baki_karakus

İngilizce yanında Türkçe de öğreniyorum. yolu kapadı değil yolu kapattı

4 yıl önce

gokhanerdogdu

Kapadı diyince sanki birinci tekil şahıs yapabilir gibi geldi. Sen/ben/o kapadı. gibi. Hani araba kendi başına bir iş yapamıyormuş gibi.

3 yıl önce

mechatronic93

Araç niye olmaz?

2 yıl önce

auspices

"Araba yolu kapadı" neden olmaz? KapaTTı farklı bir anlam değil mi?

4 yıl önce

unsalcibram

İkisi de aynı anlama gelir Zaten ikisini de kabul ediyor

3 yıl önce

onderyildiz.

An itibariyle etmiyor

3 yıl önce

Rampipi

Araba yolda kapandı nasıl olucak? The car closed at road?

2 yıl önce

tugi10019

yolda kaza olmuş ve telefonda birine araba yolu kapatmış açılmasını bekliyoruz diyorsunuz şimdiki zamanla ilintili yani

1 yıl önce