Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Open the books."

Çeviri:Kitapları açın.

4 yıl önce

38 Yorum


MuratYuksel44

Söyleniş sorusunda resmen "open the box" diyor yahu! Ayırt edilemez düzeyde aynı söylüyor.

3 yıl önce

merveoral55

Aynen

1 yıl önce

DOA569352

Books box değil o

1 yıl önce

MuratYuksel44

Ciddi olamazsınız... Zaten doğru yanıtı gördükten sonra books olduğunu anladım, seslendirme "box" hissi veriyor demek istemiştim, 2 yıl geçmiş.

8 ay önce

merveoral55

Ne olmuş yanlış yazmış

1 yıl önce

bekirata

Kitapları açmak. yerine Kitapları açın. - neden

3 yıl önce

ylmazkaanD

Emir cümlesi oluyor bu tarz öznesiz cumleler

3 yıl önce

bilgerabia

emir cümlesi var orada

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

fiil başta olduğu için emir cümlesidir.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Open= Aç/Açınız (emir cümlesi)

You open= Sen açarsın./Siz açarsınız. (Geniş zaman)

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Aslında "sen yap" diye vurgulamak istersek "You open", "Sen/siz aç(ın)" da olabilir.

2 yıl önce

VarusBey

"open the box" anlayan bi ben değilmişim ne güzel

2 yıl önce

ali242699

G

1 yıl önce

ali242699

Kitaplar açik neden degil

1 yıl önce

OktayTolga1

Bende merak ettim. Ben senin gibi dusundum. Bilen varsa

10 ay önce

OktayTolga1

The books is open kitaplar aciktir oluyormus

10 ay önce

Defne948530

Kitabi aç niye olmuyor?

10 ay önce

cileklisut2

arkadaşlar bir kelimenin 1'den gazla okunuşu olabilir türkçe ögrenen bir arkadasim var ogrenemiyor cunku yüzckelimesinin birden fazla anlamı var yani okunuş ingilizlerde anlasilir ama biz turkuz bu nedenle anlasilmiyor pek

1 hafta önce

kevser574502

Box kutu demek degil mi?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • "Box" = "kutu" / "Book" = "Kitap"
  • "Boxex = "Kutular" / "Books" = "Kitaplar"
2 yıl önce

DOA569352

Books o box değil

1 yıl önce

Sevgi608144

Ma noldu breymin

1 yıl önce

DOA569352

Cevap kitapları açınız bitti başka yok uzatmayın artık

1 yıl önce

ZIYAMERTAYDOGDU1

kitaplar açık olması gerekiyor

1 yıl önce

Fatih762340

you olmadığı halde varmış gibi bir anlam çıkarmışlar. bence olması gereken 'kitaplar açık'

1 yıl önce

Behchat

Open aynı zamanda tek başına aç olarak emir cümlesi midir? yoksa arkadaşın dediği gibi fiil başta olunca emir cümlesine mi dönüşüyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

İngilizce emir cümleleri: https://www.duolingo.com/comment/13613522

2 yıl önce

zge88684

Ac kitabi ile kitabi ac arasinda ne fark var ??bu ceviri sacmalamis iyice

2 yıl önce

mustafaselviolu

Aç kitabı daha sert.Kibarı kitabı aç kelimesidir

2 yıl önce

D38cx

Ama kitaplari ac dediginde genis zaman olmuyo ki

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Emir cümlesi.

2 yıl önce

kevser574502

"Open the books." kitapları açın degil de kitapları açınız oluyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

İkisi de oluyor.

2 yıl önce

Hulaki_Bulbul

Cümlenin sonunda ünlem (!) işareti olmalı diye düşünüyorum.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Olsa da emir cümlesi, olmasa da.

2 yıl önce

sarpky

kitapları aç desem kitap aç der kitabı aç desem kitapları der yeter artık bune ya

2 yıl önce

turakaan

kitaplarını aç yazdım etmedi

1 yıl önce

bilalkavas

Ilerde duzeltiriz bu kadar sıkmayın canınızı

1 yıl önce