"Why are you afraid?"

Çeviri:Neden korkuyorsun?

4 yıl önce

43 Yorum


umuttopal

klavyede elim kaydı yazık oldu

3 yıl önce

ErdemEngin3

Neden siz korkuyorsunuz demek yanlış mı?

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Hayır͵ yanlış değil. İngilizcede ‘you‘ hem ‘sen‘ hem de ‘siz‘ demek.

2 yıl önce

BRAAKT

Evet yanlış çünkü why yok WHY:neden demektir

2 yıl önce

RozerinYavic

bence de yanlış

2 yıl önce

nikol098

Neden sen korkuyorsun bu neden yanlis

2 yıl önce

beingnurse
beingnurse

cümlen devrik. aslında önce türkçeyi iyi bilmek lazım. neden sen korkuyorsun derken sen'e vurgu yapıyorsun ama asıl vurgu 'neden' kelimesinde

8 ay önce

RadyoRaDYo

Peki "Neyden (obje, cisim, varlık vs.) korkuyorsun" nasıl deriz?

2 yıl önce

beingnurse
beingnurse

what are you afraid of? cevap verirken de i'm afraid of..

8 ay önce

tanju783487

Bende " neden korkuyorsun" dedim o da bana " tuh dogru degil dedi. Dogrusunu yazdi. Dogrusu " neden korkuyorsun" imis☺☺☺

1 yıl önce

tanju783487

Ikinci sefer tekrarladi yine aynisini yazdim kabul etti, ilginc

1 yıl önce

BilalAkyazi

Arkadaslar sen deyince yanlis cikabilecegini tahmin edebileceginiz sorularda. birisiyle sizli bizli konustugunuzu varsayarak cevap verin. :) ben yerine de biz kullanmayin ama :D

2 yıl önce

arf957392

Neden deyince herhangi bir cismi hedefliyor

2 yıl önce

Doa159824

Why are u afraid olmaz mi sonucta you ile u ayni sey

1 yıl önce

mer484014

Why ne demek

1 yıl önce

senanur868190

Neden

1 yıl önce

Tulay340410

Saçma

1 yıl önce

ercan980835

Sen niye korkuyorsun dedim kabul etti

1 yıl önce

dragotreis

Why are you afraid of olması gerekmez mi? Korktuğunuz şey nedir anlamındaysa eğer. Ama niyet korkusunun nedenini sormak değilse elbette of olmadan kullanmak gerekir.

1 yıl önce

BeratEmin10

yanlışlıkla korkuyon yazdım

6 ay önce

BeratEmin10

nasıl afraid demektir o

6 ay önce

SENA824940

'Afraid' üzgün demek değil miydi?

5 ay önce

salvo34

"Niçin siz korktunuz" dersek anlam kayması olabilir.Örn; "Kimse korkmadı, niçin siz korktunuz" anlamında.

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Geçmiş zaman olması için ‘are‘ yerine ‘were‘ olması gerek.

Örneğin:

“Why were you afraid?“

“Neden korktun/korktunuz?“

2 yıl önce

gokhan493742

Why are you afraid ? diyor neden sen korktun olmasi lazim cunku you var icinde kendisine hitap ediyor ama sen diyince kabul etmiyo anlamadim gitti

2 yıl önce

sawashian
sawashian

“Afraid“ bir fiil değil͵ sıfattır ve bu cümle bir fiil cümlesi değil͵ isim cümlesidir. İsim cümlelerinde biz “am-is-are-was-were- (be fiilini) kullanırız. Geçmiş zamanda ‘are‘ ‘were‘ ‘am ve is‘ ‘was‘ olur.

Örneğin:

“I am afraid = Korkarım/korkuyorum“

“I am not afraid = Korkmam/korkmuyorum“

“I was afraid = Korktum“

“I was not afraid = Korkmadım“

“She is afraid = O korkar/korkuyor“

“She is not afraid = O kormaz/korkmuyor“

“She was afraid = O korktu“

“She was not afraid = O korkmadı“

“They are afraid = Onlar korkar/korkuyor“

“They are not afraid = Onlar korkmaz/korkmuyor“

“They were afraid = Onlar korktu“

“They were not afraid = Onlar korkmadı“

2 yıl önce

TalhaBerkD

Niçin korkuyorsun ada dogru olmazmi?

2 yıl önce

seyyah8516

Nicin siz korktunuz dedim yanlis dedi ahah

4 yıl önce

sude_ece_1304

büyük ihtimalle "niçin" kelimesi yerine "neden" kullanmadığın içindir. eğer çok büyük bir sorun çıktıysa rapor edebilirsin

2 yıl önce

brahimSami

Siz..cogul.. ama soru da tekil kisi soz konusu. .

4 yıl önce

cumxxi

Korkarım manasınada geliyor. Neyseki önceden bildiğim birşeydi ama yanlış olurmu korkusuna yazarken çok tereddüt ettim ::)

3 yıl önce

fuyiremos

"Ne için korkuyorsun" kabul edilmedi

3 yıl önce

murat.tiry

Korkmak fiil değil mi? Do kullanmamız gerekmez mi bu cümlede?

2 yıl önce

BilalAkyazi

Hayir afraid kullaniyorsan korkmus olmaktan bahsediyorsun demektir. Mesela O korumuş. He is afraid.

2 yıl önce

lanetprotein

Seni de kabul etmiyo

4 yıl önce

berkay5335

bence şu da olmalı ''neden sen korkuyorsun''

3 yıl önce

makbus.karatas

Niye korkuyon dedim olmadı

3 yıl önce

tayfur.2017

"Neden korkisin" didim yanlış didi.acaba ben turkçe bilmim mi?

3 yıl önce

jvdn.aze
jvdn.aze

"Afraid" "kızgın" demek değil mi?

4 yıl önce

Preternatural

Hayır, korkmuş demek.

3 yıl önce

jvdn.aze
jvdn.aze

Benim hatam, özür dilerim :)

3 yıl önce

ErdinCansz

Kızgın "angry" demektir. Angry birds den misal :)

3 yıl önce

DuoLingoCu24

hayır ,afraid korkmuş demektir bir hata olabilir. Angry kızgın demektir :)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.