"Why are you afraid?"

Çeviri:Neden korkuyorsun?

4 yıl önce

21 Yorum


umuttopal

klavyede elim kaydı yazık oldu

3 yıl önce

ErdemEngin3

Neden siz korkuyorsunuz demek yanlış mı?

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Hayır͵ yanlış değil. İngilizcede ‘you‘ hem ‘sen‘ hem de ‘siz‘ demek.

2 yıl önce

BRAAKT

Evet yanlış çünkü why yok WHY:neden demektir

2 yıl önce

nikol098

Neden sen korkuyorsun bu neden yanlis

2 yıl önce

beingnurse
beingnurse

cümlen devrik. aslında önce türkçeyi iyi bilmek lazım. neden sen korkuyorsun derken sen'e vurgu yapıyorsun ama asıl vurgu 'neden' kelimesinde

9 ay önce

RadyoRaDYo

Peki "Neyden (obje, cisim, varlık vs.) korkuyorsun" nasıl deriz?

3 yıl önce

beingnurse
beingnurse

what are you afraid of? cevap verirken de i'm afraid of..

9 ay önce

tanju783487

Bende " neden korkuyorsun" dedim o da bana " tuh dogru degil dedi. Dogrusunu yazdi. Dogrusu " neden korkuyorsun" imis☺☺☺

1 yıl önce

tanju783487

Ikinci sefer tekrarladi yine aynisini yazdim kabul etti, ilginc

1 yıl önce

BilalAkyazi

Arkadaslar sen deyince yanlis cikabilecegini tahmin edebileceginiz sorularda. birisiyle sizli bizli konustugunuzu varsayarak cevap verin. :) ben yerine de biz kullanmayin ama :D

2 yıl önce

arf957392

Neden deyince herhangi bir cismi hedefliyor

2 yıl önce

Doa159824

Why are u afraid olmaz mi sonucta you ile u ayni sey

1 yıl önce

mer484014

Why ne demek

1 yıl önce

senanur868190

Neden

1 yıl önce

Tulay340410

Saçma

1 yıl önce

ercan980835

Sen niye korkuyorsun dedim kabul etti

1 yıl önce

dragotreis

Why are you afraid of olması gerekmez mi? Korktuğunuz şey nedir anlamındaysa eğer. Ama niyet korkusunun nedenini sormak değilse elbette of olmadan kullanmak gerekir.

1 yıl önce

BeratEmin10

yanlışlıkla korkuyon yazdım

8 ay önce

BeratEmin10

nasıl afraid demektir o

8 ay önce

SENA824940

'Afraid' üzgün demek değil miydi?

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.