A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ki itta meg a tejet?"

Fordítás:Who drank the milk?

4 éve

11 hozzászólás


Kyklopsz

Miért nem who did drink the milk? Mit gondoltok?

4 éve

gyorgy2nestor

Amikor alanyra kérdezünk, akkor egyszerű jelenben és egyszerű múltban nincs segédige. Who loves/loved you? - Ki szeret/szeretett téged?

3 éve

LszlSzraz1

Vettem köszönöm

1 hónapja

mokjud
mokjud

küld be, hogy jónak gondolod, szerintem javítani fogják.

3 éve

Papucska
Papucska

Hát tévedtél! :) Nem javították?

3 éve

LszlSzraz1

Ok tévedtem

1 hónapja

dios.mihaly

helyes megoldásként jelent meg: who's drunk the milk. Én a következőt írtam: who is drunk the milk? A who's nem egyenlő a who is-zel? Segítségeteket előre is köszönöm!

3 éve

szakacslia
szakacslia

Itt a „Who's drunk the milk?”-nél a 's has-t jelent: „Who has drunk the milk?”

2 éve

berger.csaba

Ha a water elé nem kell the, akkor a milk elé miért?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert egy határozott tejről van szó. :) Benne van a kérdésben! Ki itta meg a tejet? Ha az lenne a kérdés, "Ki ivott tejet" akkor nem kellene névelő.

4 éve

berger.csaba

Köszi!

4 éve