1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A million people want the sa…

"A million people want the same job."

Çeviri:Bir milyon kişi aynı işi istiyor.

June 5, 2014

15 Yorum


hlldgr

Bir milyon kisi ayni meslegi istiyor kabul edilmeli


altunufuk

Meslek ile iş, bu cümlede olduğu gibi her zaman birbirinin yerine kullanılamaz.

Meslek=occupation, profession İş=job, work.

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_esanlamlar&arama=esanlam&guid=TDK.ESA.53de3cbc11da54.33235351


ZynpBnlr

Bence de meslek iş aynı şeyler


FurkanGlle1

Is degistirme ile meslek degistirmek ayni sey mi?


HerifinTeki

O zaman neden misafirliğe giderken telefonda işiniz var mı diyoz onun yerine mesleğiniz var mı gelebilir miyiz diyelim ya işiniz var mı ya da müsait misiniz deniyor mesleğiniz var mı? desek olmaz


expcodes

Benim meslegim muhendislik fakat pazarda elma satarsam isim pazarci olur . meslek ile is ayni seyler degil


saltukbugra86

"1" ile "bir" yazmak arasinda ne fark var?ikisi de kabul edilmeli.


SelukSemaD

Aynı işi bir milyon kişi ister tercümesini kabul etmedi :S


ali6744

Aynı işi bir milyon kişi istiyor


SamoG_

Sayı kabul etmiyor


NisaNurzgr

Milyon tane insan aynı işi istiyor dedim kabul etmedi


mmehmetzencir

Aynı işi bir milyon kisi istiyor yazdim neden kabul edilmiyor


abdullahresha

Bir milyon kişi İstiyor aynı işi dedim kabul etmedi acip :)


esinpein0

Aynı işi bir milyon kişi ister kabul edilmeli


SadiyeKaya

Aynı işi bir mılyon kişi istiyor da kabul edilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.