1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A million people want the sa…

"A million people want the same job."

Çeviri:Bir milyon kişi aynı işi istiyor.

June 5, 2014

22 Yorum


hlldgr

Bir milyon kisi ayni meslegi istiyor kabul edilmeli


altunufuk

Meslek ile iş, bu cümlede olduğu gibi her zaman birbirinin yerine kullanılamaz.

Meslek=occupation, profession İş=job, work.

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_esanlamlar&arama=esanlam&guid=TDK.ESA.53de3cbc11da54.33235351


MehmetAliBey7733

Bir milyon kişi istiyor aynı işi


MehmetAliBey7733

1 milyon işi istiyor aynı kişi


MehmetAliBey7733

Gelirler arasındaki kazanç farkı da buradan sıktırıyor dişi


ZynpBnlr

Bence de meslek iş aynı şeyler


FurkanGlle1

Is degistirme ile meslek degistirmek ayni sey mi?


HerifinTeki

O zaman neden misafirliğe giderken telefonda işiniz var mı diyoz onun yerine mesleğiniz var mı gelebilir miyiz diyelim ya işiniz var mı ya da müsait misiniz deniyor mesleğiniz var mı? desek olmaz


MehmetAliBey7733

1 milyon kişi, istiyor aynı işi


expcodes

Benim meslegim muhendislik fakat pazarda elma satarsam isim pazarci olur . meslek ile is ayni seyler degil


SelukSemaD

Aynı işi bir milyon kişi ister tercümesini kabul etmedi :S


saltukbugra86

"1" ile "bir" yazmak arasinda ne fark var?ikisi de kabul edilmeli.


ali6744

Aynı işi bir milyon kişi istiyor


SamoG_

Sayı kabul etmiyor


NisaNurzgr

Milyon tane insan aynı işi istiyor dedim kabul etmedi


mmehmetzencir

Aynı işi bir milyon kisi istiyor yazdim neden kabul edilmiyor


abdullahresha

Bir milyon kişi İstiyor aynı işi dedim kabul etmedi acip :)


esinpein0

Aynı işi bir milyon kişi ister kabul edilmeli


SadiyeKaya

Aynı işi bir mılyon kişi istiyor da kabul edilmeli


dgrnmtl

Benzer iş ile aynı bence mana açısından "doğru" olması lazım.


iremhilye

Bir kere de sözlüğe bakın arkadaşlar;

İş=1-Bir sonuç elde etmek, herhangi bir şey ortaya koymak için güç harcayarak yapılan etkinlik, çalışma. 2-Geçim sağlamak için herhangi bir alanda yapılan çalışma,meslek.

Meslek=Bir kimsenin geçimini sağlamak için yaptığı sürekli iş.

Yani insanları aynı anlama gelmezler diye yanıltmayın farklı şeyler diye. :) Kolay gelsin. Başarılar dilerim.


uzsel

"Bir milyon insan aynı işi isterler " i kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.