Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A million people want the same job."

Çeviri:Bir milyon kişi aynı işi istiyor.

4 yıl önce

14 Yorum


hlldgr
hlldgr

Bir milyon kisi ayni meslegi istiyor kabul edilmeli

4 yıl önce

altunufuk

Meslek ile iş, bu cümlede olduğu gibi her zaman birbirinin yerine kullanılamaz.

Meslek=occupation, profession İş=job, work.

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_esanlamlar&arama=esanlam&guid=TDK.ESA.53de3cbc11da54.33235351

4 yıl önce

ZynpBnlr

Bence de meslek iş aynı şeyler

3 yıl önce

FurkanGlle1

Is degistirme ile meslek degistirmek ayni sey mi?

3 yıl önce

TirrekJojuk
TirrekJojuk

O zaman neden misafirliğe giderken telefonda işiniz var mı diyoz onun yerine mesleğiniz var mı gelebilir miyiz diyelim ya işiniz var mı ya da müsait misiniz deniyor mesleğiniz var mı? desek olmaz

2 yıl önce

ilhami_iy

Galiba atanmak isteyen öğretmenlerden bahsediyo

2 yıl önce

saltukbugra86

"1" ile "bir" yazmak arasinda ne fark var?ikisi de kabul edilmeli.

4 yıl önce

expcodes

Benim meslegim muhendislik fakat pazarda elma satarsam isim pazarci olur . meslek ile is ayni seyler degil

3 yıl önce

SelukSemaD

Aynı işi bir milyon kişi ister tercümesini kabul etmedi :S

3 yıl önce

SamoG_

Sayı kabul etmiyor

2 yıl önce

esinpein0

Aynı işi bir milyon kişi ister kabul edilmeli

2 yıl önce

NisaNurzgr

Milyon tane insan aynı işi istiyor dedim kabul etmedi

1 yıl önce

mmehmetzencir

Aynı işi bir milyon kisi istiyor yazdim neden kabul edilmiyor

9 ay önce

ali6744
ali6744

Aynı işi bir milyon kişi istiyor

5 ay önce