1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A million people want the sa…

"A million people want the same job."

Çeviri:Bir milyon kişi aynı işi istiyor.

June 5, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

hlldgr

Bir milyon kisi ayni meslegi istiyor kabul edilmeli

June 9, 2014

altunufuk

Meslek ile iş, bu cümlede olduğu gibi her zaman birbirinin yerine kullanılamaz.

Meslek=occupation, profession İş=job, work.

http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_esanlamlar&arama=esanlam&guid=TDK.ESA.53de3cbc11da54.33235351

August 3, 2014

ZynpBnlr

Bence de meslek iş aynı şeyler

October 12, 2014

FurkanGlle1

Is degistirme ile meslek degistirmek ayni sey mi?

October 23, 2014

HerifinTeki

O zaman neden misafirliğe giderken telefonda işiniz var mı diyoz onun yerine mesleğiniz var mı gelebilir miyiz diyelim ya işiniz var mı ya da müsait misiniz deniyor mesleğiniz var mı? desek olmaz

August 27, 2015

expcodes

Benim meslegim muhendislik fakat pazarda elma satarsam isim pazarci olur . meslek ile is ayni seyler degil

December 30, 2014

saltukbugra86

"1" ile "bir" yazmak arasinda ne fark var?ikisi de kabul edilmeli.

June 5, 2014

SelukSemaD

Aynı işi bir milyon kişi ister tercümesini kabul etmedi :S

October 24, 2014

SamoG_

Sayı kabul etmiyor

November 29, 2015

NisaNurzgr

Milyon tane insan aynı işi istiyor dedim kabul etmedi

June 18, 2017

mmehmetzencir

Aynı işi bir milyon kisi istiyor yazdim neden kabul edilmiyor

October 29, 2017

ali6744

Aynı işi bir milyon kişi istiyor

March 9, 2018

abdullahresha

Bir milyon kişi İstiyor aynı işi dedim kabul etmedi acip :)

May 9, 2019

esinpein0

Aynı işi bir milyon kişi ister kabul edilmeli

May 23, 2016

SadiyeKaya

Aynı işi bir mılyon kişi istiyor da kabul edilmeli

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.