1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A minute contains sixty seco…

"A minute contains sixty seconds."

Çeviri:Bir dakika altmış saniye içerir.

June 5, 2014

29 Yorum


bu11

60 olarak kabul etmiyor

November 1, 2014

butterlife

aynen

September 11, 2015

gs.eren

bende 60 yazdım kabul etmedi ????????????

February 27, 2018

ercansonmez

"Bir dakikada altmış saniye var" doğru cevabım neden kabul edilmedi.

November 28, 2014

perileyn

60 kabul edilmeli

August 6, 2015

Sezon4

60 niye olmuyor ki

July 1, 2017

bacio_

neden contains yerine include diyemiyoruz? fark ne?

June 5, 2014

Selcen_Ozturk

paketin içeriği, menünün içeriği vs gibi çeşitli şeylri "kapsayan" şeyler için include kullanırız. saatin birleşenleri olan dakikalar içinse contain

June 5, 2014

Baltayli

saniye yerine saniyeyi yazdım kabul etmedi. bir dakika altmış saniyeyi içerir. gerçekten yanlıs olabilir mi?

October 20, 2014

Naciye12

İhtiva etmek ile içerir anlamında ne fark var

April 13, 2015

suat_garip

Rakamla 60 yazinca kabul etmiyor

April 22, 2015

BKocaoz

Yuh

May 17, 2015

Tarikcenk

saniyeyi dedim kabul etmedi. Yani moda mod çeviri mi bekliyorlar bizden anlamadım ?

July 28, 2015

iclalirge

bir dakika altmış saniyeyi içerir dedim yanlış kabul etti doğrusu olarak da bir dakika altmış saniye içerir ne fark var Allah aşkına

August 1, 2015

[aktif olmayan kullanıcı]

    Bi yazincada kabul etmiyo o kadar yazim yanlisini kabul ediyoda bi de cidden sayilarida algilamali.

    August 13, 2015

denur1

    Atmis olmazmis altmis olucakmis te allam

    August 14, 2015

ethemoguz

    ihtiva eder'i kabul etmeli

    August 23, 2015

Ongun1

    Rakam kabul etmemesi saçmalık

    September 13, 2015

EmreCanA

    "Tekabül eder" 'in de doğru olması gerek

    October 27, 2015

Zeynep601916

    Bir dakika altmış saniye içerir olacak

    July 9, 2016

gs.eren

    60 dedim kabul etmedi.Dakka yazdım (ne diyecek diye) kabul etmedi çok değişik

    February 27, 2018

GalaSilva1

    Bir dakikada altmış saniye var yanıtını kabul etmemesi saçma değil mi ?

    April 23, 2018

Mustafa453158

    Bir dakikada almış saniye var, niye olmuyor

    June 8, 2018

AhmetBali

    İçerir yerine "eder" yazdım. niye kabul edilmedi.

    June 13, 2018

beydabarlk

    Bir dakika 60 saniye dedim kabul etmedi

    July 5, 2018

Selahattin534576

    "Bir dakika 60 saniyedir" kabul edilmedi

    December 20, 2018

yyildirim02

    Include dahil etmek anlaminda icermek olarak kullanilir.

    February 17, 2019

Yksel507514

    What is the different between " 60" and " altmış" ?

    March 1, 2019

nichii06

    1 dakika 60 saniyeye tekabül eder yazdim kabul etmedi

    July 15, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.