Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gel ve pilavı dene!"

Çeviri:Come and try the rice!

4 yıl önce

13 Yorum


MCosan
MCosan

Pilav manyağı olduk yeminle. :D

3 yıl önce

sfx5

come and taste the rice dedim kabul edilmeliydi

3 yıl önce

bilge-tasatar

Come on olmaz mı

3 yıl önce

aguney1975

bu the lar yüzünden çıkıyor tüm yanlışlar . come and try rice dedim yanlış dedi.

3 yıl önce

ZeydBahadr

Eğer "the" koymasaydın "Gel ve pilav dene" olurdu.Burada "the" kelimesinin belirtme özelliğini kullanıyoruz.

2 yıl önce

gizde

try to rice neden olmuyor?

3 yıl önce

auracleanmax

Try to rice dedim kabul etmedi

3 yıl önce

ZeydBahadr

Öyle olsaydı "Gel ve pilava dene" gibi saçma bir cümle olurdu.

2 yıl önce

cerenerlule

Neden to olmuyor, ben de anlamadım

2 yıl önce

Nisa1183

The koymadım diye yanlış saydı -_-

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Bu cümle neden tarih ve zaman kategorisinde?

2 yıl önce

sefa463379

Try THE rice. The hangi anlami katiyor?

11 ay önce

MCosan
MCosan

Pilav-"ı" anlamını katıyor. Yönlendirme eki.

10 ay önce