1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The sandwich contains cheese…

"The sandwich contains cheese."

Çeviri:Sandviç peynir içerir.

June 5, 2014

34 Yorum


KenanKARAG1

Sandviç peynir ihtiva eder yazdım hata verdi


tanricasivenus

Banada ole hata verdi


EminTopcu

Ihtiva etmeyi gunluk hayatta ne kadar kullaniyosun?


alibutik

sonuçta doğru olduğunu düşünüyorum (ihtiva eder)


MuratYuksel44

Türkçede içermek varken Arapçasına ne gerek? Türkçe kullanmaya çalışın, hem bize hem yabancıya. Hem daha kolaydır hem de yabancılar anlamakta zorluk çekmez.


Ender_M_G

Ben de sandviç peynirli yazdım.


wolkhy

aynen ben de öyle yazdım kabul etmedi


zlem282788

Aynen ya, ha peynirli ha peynir icerir. Ayni sey


EminTopcu

Ayni madem biz neden iki farkli cumleyle anlatiyoruz?


Ender_M_G

Merak ediyorum doğrusu; "sandviç peynirlidir" İngilizceye nasıl çevrilir?


ArtOzzy

The sandwich with cheese


bacio_

bir öğünün çorba veya şarap içermesini include ile açıklarken sandvicin peynir icermesini neden include ile açıklayamıyoruz?


Selcen_Ozturk

include "kapsamak" gibi daha çok, "contain" ise içinde olmak. şurada da örneklerle tartışılmış: http://www.englishforums.com/English/IncludeVsContain/brqdcb/post.htm


bacio_

verdiğiniz linkte örneklerle gayet açıklayıcı, anladım sanırım. çok teşekkürler.


Kadirztrk8

Ama ben sandviçin içinde peynir vardır yazdım kabul etmedi.


suleelus

sandviç peynirli neden olmuyor ?


zerensila

Kapsamıyor çünkü. Kapsamak farklı anlamda kullanılıyor.


OzanTaybua

Sandviç peynirlidir yazdım kabul etmedi


EjderMustafa

söylediğim cevabı yine oku


EjderMustafa

ben her seferinde doğru yazdım


Perdedar1

Bu Duolingo nun eski kelime bilgisi zayıf :) ihtiva etmek kullanılıyor halbuki


Perdedar1

Hala sandviç peynir ihtiva eder cevaplara eklenmemiş!


Ongun1

Kontamine olmak ile bu contain alakalı mı acaba


turan23

Bu adamlar sandviçten başka bir şey yemiyor mu yahu, her bölüm de kesin bir sandviç örneği var


SarpAlef0

Sandiviç peynir içerir yazmak gerekiyor


KaanAkdeni2

sandviç peynir içeriyor. mantıklı aynısıs değilmiii


tanjantalfa

İçermektedir ihtiva etmek demektir.tartısmalara hiç bakilmadığını sanıyorum. Boşuna yazıyoruz. Çünkü hiç biri düzeltilmedi


Ogulcan_Baki

Sandviç peynir içeriyor. Sandviç peynir içerir. ve saymadı :D


GlserenAte1

contain niye contains olmuş?


alibutik

bence hepsi doğru


oylmesn

aksan yine batırdı bizi.


ZeynepAksoy2121

"Contains" içermek demek mi?


murat341

Ekmek tuz içerir "bread contains salt" burada the kullanılmamış ve doğru kabul ediyor. Sandviç peynir içerir derken neden the sandwich yazmak zorundayız. Aradaki fark ne pekiştirmek için soruyorum...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.