"The sandwich contains cheese."

Çeviri:Sandviç peynir içerir.

4 yıl önce

44 Yorum


KenanKARAG1

Sandviç peynir ihtiva eder yazdım hata verdi

3 yıl önce

tanricasivenus

Banada ole hata verdi

3 yıl önce

EminTopcu

Ihtiva etmeyi gunluk hayatta ne kadar kullaniyosun?

2 yıl önce

alibutik

sonuçta doğru olduğunu düşünüyorum (ihtiva eder)

1 yıl önce

MuratYuksel44

Türkçede içermek varken Arapçasına ne gerek? Türkçe kullanmaya çalışın, hem bize hem yabancıya. Hem daha kolaydır hem de yabancılar anlamakta zorluk çekmez.

2 yıl önce

EjderMustafa

çünkü duolingoda tercüman olanlar deli duolingoda

3 yıl önce

EsarTR

SONUNA KADAR HAKLISINIZ. KURSU HAZIRLAYANLAR DA

2 yıl önce

Ender_M_G

Ben de sandviç peynirli yazdım.

3 yıl önce

wolkhy

aynen ben de öyle yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

zlem282788

Aynen ya, ha peynirli ha peynir icerir. Ayni sey

2 yıl önce

EminTopcu

Ayni madem biz neden iki farkli cumleyle anlatiyoruz?

2 yıl önce

Ender_M_G

Merak ediyorum doğrusu; "sandviç peynirlidir" İngilizceye nasıl çevrilir?

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Cheeseburger

3 yıl önce

ArtOzzy

The sandwich with cheese

10 ay önce

mehmetagca

The sandwich has the cheese olabilirmi acaba

3 yıl önce

ArtOzzy

hayır

10 ay önce

EjderMustafa

bilmem?

3 yıl önce

bacio_
bacio_

bir öğünün çorba veya şarap içermesini include ile açıklarken sandvicin peynir icermesini neden include ile açıklayamıyoruz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

include "kapsamak" gibi daha çok, "contain" ise içinde olmak. şurada da örneklerle tartışılmış: http://www.englishforums.com/English/IncludeVsContain/brqdcb/post.htm

4 yıl önce

bacio_
bacio_

verdiğiniz linkte örneklerle gayet açıklayıcı, anladım sanırım. çok teşekkürler.

4 yıl önce

Kadirztrk8

Ama ben sandviçin içinde peynir vardır yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

suleelus

sandviç peynirli neden olmuyor ?

3 yıl önce

zerensila

Kapsamıyor çünkü. Kapsamak farklı anlamda kullanılıyor.

2 yıl önce

EjderMustafa

anlamadım

3 yıl önce

EjderMustafa

ne anlamadım

3 yıl önce

Perdedar1

Bu Duolingo nun eski kelime bilgisi zayıf :) ihtiva etmek kullanılıyor halbuki

3 yıl önce

Perdedar1

Hala sandviç peynir ihtiva eder cevaplara eklenmemiş!

3 yıl önce

turan23

Bu adamlar sandviçten başka bir şey yemiyor mu yahu, her bölüm de kesin bir sandviç örneği var

2 yıl önce

OzanTaybua

Sandviç peynirlidir yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

EjderMustafa

söylediğim cevabı yine oku

3 yıl önce

EjderMustafa

ben her seferinde doğru yazdım

3 yıl önce

MuhittinAr1

''İhtiva eder'' ile ''içerir''in aynı manaya geldiğini bilmiyorlar mı?

3 yıl önce

Ongun1

Kontamine olmak ile bu contain alakalı mı acaba

3 yıl önce

musabi1289

Halbuki ihtiva anlamına geldiğini duolingo zaten yazmış fakat yanlış kabul ediyor

3 yıl önce

SarpAlef0

Sandiviç peynir içerir yazmak gerekiyor

2 yıl önce

YusufOztur3

Ihtiva eder yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

KaanAkdeni2

sandviç peynir içeriyor. mantıklı aynısıs değilmiii

2 yıl önce

tanjantalfa

İçermektedir ihtiva etmek demektir.tartısmalara hiç bakilmadığını sanıyorum. Boşuna yazıyoruz. Çünkü hiç biri düzeltilmedi

1 yıl önce

Ogulcan_Baki

Sandviç peynir içeriyor. Sandviç peynir içerir. ve saymadı :D

1 yıl önce

omjio

Ihtiva ne demek ya?

1 yıl önce

GlserenAte1

contain niye contains olmuş?

1 yıl önce

alibutik

bence hepsi doğru

1 yıl önce

oylmesn

aksan yine batırdı bizi.

1 yıl önce

ZeynepAksoy2121

"Contains" içermek demek mi?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.