A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Inni fogunk?"

Fordítás:Are we going to drink?

4 éve

7 hozzászólás


SIRRob007
SIRRob007

A shall we drink egy helyes változat!!!!!!!!!!!! Egyes és többe szám 1.személyben a will helyett lehet shall-t használni!

4 éve

budai.doc

Ez inkább udvarias kérdésnél használatos: igyunk?

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Melletted is fel tudok sorakozni, meg nem is. A shall elfogadását én is NAGYON (NAGYONNAGYONNAGYON) hiányoltam a sima jövőnél. Küldtem is be pár zászlót. ;-) Ez a lecke viszont itt a 'going to' részt gyakoroltatja.

3 éve

Aedlynn

Mert az "are we to drink"-nek nincs ertelme, hianyzik a 'to' es a 'we' koze egy szo. Esetleg ugy lenne jo, ha azt irnad hogy "are we about to drink?"

1 éve

mik.del

A we are going to drink miért nem jó?

2 éve

gnebeva
gnebeva

Mert ez így nem kérdés, csak kijelentés.

2 éve

tbobojsza

és az are we to drink? megoldás miért nem jó? Értem hogy a going to alakot gyakoroljuk de a to be to do sth is jövőidőt fejez ki

2 éve