1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ben okumayı ve yazmayı biliy…

"Ben okumayı ve yazmayı biliyorum."

Çeviri:Я умею читать и писать.

June 14, 2019

4 Yorum


MuhammetGolcek

Знать fiili gelmeliydi


KhalemQ

Bu tarz cümleleri -Ben okuy/abiliyorum ve yaz/abiliyorum- gibi çevirebilsek güzel olurdu. Böyle çevirdiklerine göre bir bildikleri var. Bir şekilde kafama kazımam lazım.


rukener2

Birebir aynısını yazdığım halde kabul etmiyor


turan21457

Уметь -ebilmek знать bilmek farklı fiiller cevap yanlış burda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.