1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Привет, ты Ваня?"

"Привет, ты Ваня?"

Çeviri:Selam, sen Vanya mısın?

June 14, 2019

6 Yorum


k.ecesbn

Sen demedim diye yanlış saydı, "selam vanya mısın" bunun neresi yanlış acaba? Sen zaten burada gereksiz kullanıma giriyor.


usudjrjrii

Öyle şeylere takılma bence doğrusunu öğrenelim


MelikeYazar

Sözcüğün gereksiz kullanımı buna denmez. Evet, biz böyle de anlayabiliyoruz ama orada ты yazılıysa sen yazmalısın.


Aknby

Bir arkadaş demişti ki; Tanıdık olunca привет, Tanıdık değilse; здравствуй kullanılır. Bu örnek bu bilgiyi yanlışlıyor.


Seyidzade

Həddindən çox təkrar cümlələr, təkrar sözlər verirlər


CahanAbdul

Bizim yaxşı öyrənməyimiz üçün, təkrar təkrar cümlə və sözlər verilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.