"Is it in our interest?"

Çeviri:O bizim çıkarımıza mıdır?

4 yıl önce

6 Yorum


Hisar34
Hisar34

" O bizim ilgi alanimizda mi?" demistim, cevap cok uzak kalmis; boyle bir anlam imkansiz mi?

3 yıl önce

arazyasin

Bende interest i ilgi duymak diye bilirdim. Demekki çikari olmak gibi bir manasida varmis.

3 yıl önce

BilalAksar1

It is in my interest o benim çikarimadir anlamina gelir.

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"O bizim yararımıza mıdır?" da doğru kabul edilmeliydi.

2 yıl önce

darthrevan82

interest kelimesi faiz, ilgi, menfaat ve çıkar anlamlarına geliyor. Bunun nerede hangi anlamda kullanıldığını nasıl anlayacağız?

http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/interest

1 yıl önce

BurakKaptan16

hgrg

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.