1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is it in our interest?"

"Is it in our interest?"

Çeviri:O bizim çıkarımıza mıdır?

June 6, 2014

8 Yorum


Hisar34

" O bizim ilgi alanimizda mi?" demistim, cevap cok uzak kalmis; boyle bir anlam imkansiz mi?

January 9, 2015

arazyasin

Bende interest i ilgi duymak diye bilirdim. Demekki çikari olmak gibi bir manasida varmis.


darthrevan82

interest kelimesi faiz, ilgi, menfaat ve çıkar anlamlarına geliyor. Bunun nerede hangi anlamda kullanıldığını nasıl anlayacağız?

http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/interest


BilalAksar1

It is in my interest o benim çikarimadir anlamina gelir.


Hisar34

"O bizim yararımıza mıdır?" da doğru kabul edilmeliydi.


Woodeland

To veya In olacağını neye göre seçeceğiz ki?


DuranKartal

Sanki tercüme yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.