Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Is it in our interest?"

Çeviri:O bizim çıkarımıza mıdır?

0
4 yıl önce

6 Yorum


Hisar34
Hisar34

" O bizim ilgi alanimizda mi?" demistim, cevap cok uzak kalmis; boyle bir anlam imkansiz mi?

4
Cevap ver3 yıl önce

arazyasin

Bende interest i ilgi duymak diye bilirdim. Demekki çikari olmak gibi bir manasida varmis.

4
Cevap ver3 yıl önce

BilalAksar1

It is in my interest o benim çikarimadir anlamina gelir.

1
Cevap ver2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"O bizim yararımıza mıdır?" da doğru kabul edilmeliydi.

1
Cevap ver2 yıl önce

darthrevan82

interest kelimesi faiz, ilgi, menfaat ve çıkar anlamlarına geliyor. Bunun nerede hangi anlamda kullanıldığını nasıl anlayacağız?

http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/interest

1
Cevap ver1 yıl önce

BurakKaptan16

hgrg

0
Cevap ver2 yıl önce