"Thisistoomuchformysmallbrain."

Fordítás:Ez túl sok a kicsi agyamnak.

4 éve

6 hozzászólás


BoroZol
BoroZol

ez túl sok az én kicsi agyamnak MIÉRT NEM JÓ???? MY = ENYÉMY vagy nem?

4 éve

eminens2

Jó, és már el is fogadja. 2018.08.07.

3 hónapja

senorana

ez hibás angol fordítás,de számtalan van ilyen sajnos a duóban!Én is énnel írtam,mert ott a my,de piros lett!!!

4 éve

csombor.andrea

Azt nem fogadja el, hogy kicsi. Jelentettem.

4 éve

KovcsJzsef15

"kis agyamnak" vagy "kis agyam számára" ugyanaz, de utóbbit nem fogadja el.

8 hónapja

kogu4
kogu4

v,ö,: "He uses different parts of the brain." Az agy különböző részeit használja. (a sajátját?)

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.