"El bea apa."

Traducere:He drinks the water.

June 6, 2014

34 de comentarii
Această discuție este blocată.


irina562647

Cine ma ajuta de ce in aceasta propozitie se pune "the"


Tudor686964

Probabil deoarece este scris APA dar nu APĂ


CROITORUIA

Apă-fară the, apa- cu the She drinks the water Ea bea apa. Sper ca te am ajutat!


RCityBike

Pentru este apa , nu apă ..... este a nu ă


aliona630210

Că cuvântul apă este articulat hotărât


Anna6824

Pt că nu apă și apa


Chevrolet-Corvet

Pentru ca el bea apa dar nu apă. Apă se crie fara the iar apa se scrie cu the


PatriciaPi597229

Când e cu : ( DAU EXEMPLE) PÂINEA SE TERMINA CU A ESTE THE BREAD, APA SE TERMINA CU Ă THE WATER


Alya943132

Mie imi spune ca ii si cu "the"


Taniua10

Este usor de invățat super


alex596125

Man an semăna barbat


ady___tm

drinks e la plural drink singular el bea e singular nu inteleg


fantomitzah

Substantivele au număr (singular/plural), iar verbele au persoane.

La prezent, la verbele care se conjugă regulat, la persoana a treia singular se adaugă ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink


Ramonacons2

Nota 10 pt. modul in care explici. Super!


Chevrolet-Corvet

Adevarat. Mulțumesc


MihaelaJul1

El bea este singular


ChrisTee2

Him drink water dc nu e bine ? :d


fantomitzah

Vezi tabelul de aici.
Când pronumele are rol de subiect în propoziție se folosește ”he”,
iar când este complement se folosește ”him”.


SIMONASTATE

Stie cineva de ce ne tot tine la stadiulde pregatire? Multumesc!


CROITORUIA

la persoana a treia se pune drinks....... she drinks water he drinks water and it drinks water si la celalalte se pune drink


unibaluni

Mie îmi spune odată cu the și odată fără the


Chevrolet-Corvet

Pai asta sunt exerciții diferite


Chevrolet-Corvet

Pentru ca este apa


Chevrolet-Corvet

Pentru ca este apa


tudradu2008

Ce ❤❤❤ cum ma the water doamne da daca pun water ce se schimba

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.