1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have an objective."

"I have an objective."

Çeviri:Benim bir hedefim var.

June 6, 2014

20 Yorum


Umutenol

objective yerine purpose veya goal daha uygun olurdu objective daha çok görev gibi oyunlarda falan objective completed mission completed şeklinde çıkıyor, birine benim amacım üniversite kazanmak derken objective kullanılmaz goal veya purpose kullanırsın


emregook

goal mantıklı çoğu filmlerde bu şekilde çevriliyor


seckinacar

'I have an aim' de kullanılabilir.


SukruAyar

Objective kelimesini hedef olarak almanız doğru mu?


abcbilgi

Benim hedefim var. neden olmadı?


NazarSlaCo

Sadece 'a' koymadım diye yanlış dedi zaten hedefim var dedim hedeflerim demedim çok mantıksız nefret ettiriyor


Cesyce

Benim hedefim var ile benim bir hedefim var arasinda cok bi fark yok. Kabul edilmeli.


sinirsey

Objective hedef mi yani ne alaka


hmarabaci

Target kelimesi kullanilsa daha uygun olmaz mı


DrJava

Target somut anlamda kullanılır. Yani gerçekleştirmeyi hayal ettiğin bir şey ya da bir ideal için target kullanılmaz.


ms.posh

Benim bir hedefim var diyorum kabul ediliyor objective amaçlanan hedeflenen anlamı var


FatihSoykan

"görevim var" da olmalı bence


jzlcdh

"görevim var" demek "I have a duty." veya "I have a task."


Rftyklmz

family duty honor


osmanemre12as

Benim hedefim var olmaz mı


Muratzelik1

Hesef target değıl mi


Muratzelik1

Hedef diyince direkt target geldi aklima


proggyhead

Benim koymadan kabul etti hep, simdi burada bir hedefim var dedim ve ilk kez olmadi dedi... Belki buda guncellenmeli?


Selin51115

Bence doğru olamaz ayrıca çok ufak şeyden bile hata verdi çook saçma Allah belanı **

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.