Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have an objective."

Çeviri:Benim bir hedefim var.

4 yıl önce

18 Yorum


Umutenol

objective yerine purpose veya goal daha uygun olurdu objective daha çok görev gibi oyunlarda falan objective completed mission completed şeklinde çıkıyor, birine benim amacım üniversite kazanmak derken objective kullanılmaz goal veya purpose kullanırsın

3 yıl önce

emregook

goal mantıklı çoğu filmlerde bu şekilde çevriliyor

1 yıl önce

seckinacar

'I have an aim' de kullanılabilir.

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

ama nadir

2 yıl önce

FatihSoykan

"görevim var" da olmalı bence

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"görevim var" demek "I have a duty." veya "I have a task."

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

family duty honor

2 yıl önce

NazarSlaCo

Sadece 'a' koymadım diye yanlış dedi zaten hedefim var dedim hedeflerim demedim çok mantıksız nefret ettiriyor

1 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Objective kelimesini hedef olarak almanız doğru mu?

3 yıl önce

sinirsey

Objective hedef mi yani ne alaka

3 yıl önce

hmarabaci

Target kelimesi kullanilsa daha uygun olmaz mı

3 yıl önce

DrJava
DrJava

Target somut anlamda kullanılır. Yani gerçekleştirmeyi hayal ettiğin bir şey ya da bir ideal için target kullanılmaz.

3 yıl önce

ms.posh

Benim bir hedefim var diyorum kabul ediliyor objective amaçlanan hedeflenen anlamı var

3 yıl önce

abcbilgi

Benim hedefim var. neden olmadı?

1 yıl önce

Cesyce

Benim hedefim var ile benim bir hedefim var arasinda cok bi fark yok. Kabul edilmeli.

1 yıl önce

osmanemre12as

Benim hedefim var olmaz mı

1 yıl önce

Muratzelik1

Hesef target değıl mi

6 ay önce

Muratzelik1

Hedef diyince direkt target geldi aklima

6 ay önce