"Ördeklerimiz ekmek yer."

Çeviri:Our ducks eat bread.

4 yıl önce

12 Yorum


EmreFatihY

O ve ben elma yeriz sorusunda, 'elma' genel olduğu için 'apple' yerine 'apples' kullandık. Peki burada 'breads' yazinca neden yanlış sayıldı?

4 yıl önce

AbdlkadirS

Arkadaşa katılıyorum. Neden böyle şeyler oluyor. S takısı anamızı ağlatıyor. Vahim bir durum.

4 yıl önce

Furkan865207

bread ''uncountable'' yani sayılamaz olduğu için s takısı almaz aynı süt veya tuz gibi.

11 ay önce

frkn316411

ben ekmeği sayabiliyorum ama öyle diyorsan öyledir

Pepe de sayabiliyor:

İki ekmek aldım eve gidiyorum birisi büyük birisi küçük iki ekmek aldım

4 hafta önce

Mustafaerd1

Our bizim we biz ördeklerimiz derken bizim ördeklerimiz yani biz ördeklerimiz değil

4 yıl önce

meryem950335

Arkadaslar orda bir sahiplenme anlami var o yuzden "s" takisi gelmeli

1 yıl önce

FY02

abi mal bu sistem yaa eat yerine eats yazsam ne fark eder

1 yıl önce

doctor263095

We have ducks eat bread

1 yıl önce

doctor263095

Bu da kabul edilmez mi sizce?

1 yıl önce

Esra971770

The ducks eat bread olur mu ?

2 ay önce

Aygn478269

Neden its gelmiyor ?

1 ay önce

Acropora77

Our horse drinks water cümlesinde fiil s alırken neden our ducks eat bread cümlesinde eat fiili s almıyor ?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.