1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Sunt mere."

"Sunt mere."

Traducere:They are apples.

June 6, 2014

18 comentarii


georgellazar

Ok. Dr de ce nu pot folosi these sau those in loc de they


dttzzupsy

Eu am scris: Are apples.


fantomitzah

În engleză, cu excepția cazului când se folosește modul imperativ, nu poate lipsi subiectul unui verb. Nu poți să zici doar ”are”, ci trebuie să spui ”they are”.


Erika466993

Pai asta ins.ei sunt mere


IonBadea4

....sunteți culmea ! ..asta ține de engleza de grădiniță ...( ei,ele =they)


Ada162000

Este corecta varianta cu "There are apples" ? There are= sunt , exista , se afla ?


Diana-Chirifhoen

These are apples sau They're apples


fantomitzah

N-are cum să fie ”it is” la singular și ”apples” la plural.
Ți se pare că sună corect ”Este mere.”?

Trebuie făcut acordul, dacă ”apples” e plural, atunci și subiectul propoziției e la plural ”they” și verbul ”are”.


MarioAndre847641

E total incorect!! Cum a putut scrie asa ceva?


carina.nag

Zice ca "Sunt mere " , iar traducerea lor este " They are apples"


fantomitzah

Așa e. Ai citit explicația mea de mai sus de ce e corectă această traducere?

Tu aveai altă variantă de răspuns? Dacă da, care?


Raluca535690

Si nu ar veni ele sunt mere?


Daniela26450

În acest exercițiu a fost comisă o greşeală.


MarioAndre847641

De ce e they are apples?????? Asta inseamna ei sunt mere


GhizelaFil

Propozitia care trebuie tradusā Sunt mere se traduce corect Are apples . lipseste cuvântul Ei .Aşa nueste corect , corect ar fi fost , "Sunt mere ?ca sa rezulte raspunsul Duolinguo

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.