"Sunt mere."

Traducere:They are apples.

June 6, 2014

15 comentarii
Această discuție este blocată.


dttzzupsy

Eu am scris: Are apples.


fantomitzah

În engleză, cu excepția cazului când se folosește modul imperativ, nu poate lipsi subiectul unui verb. Nu poți să zici doar ”are”, ci trebuie să spui ”they are”.


Erika466993

Pai asta ins.ei sunt mere


Ada162000

Este corecta varianta cu "There are apples" ? There are= sunt , exista , se afla ?


Diana-Chirifhoen

These are apples sau They're apples


carina.nag

Zice ca "Sunt mere " , iar traducerea lor este " They are apples"


fantomitzah

Așa e. Ai citit explicația mea de mai sus de ce e corectă această traducere?

Tu aveai altă variantă de răspuns? Dacă da, care?


georgellazar

Ok. Dr de ce nu pot folosi these sau those in loc de they


MarioAndre847641

De ce e they are apples?????? Asta inseamna ei sunt mere


fantomitzah

N-are cum să fie ”it is” la singular și ”apples” la plural.
Ți se pare că sună corect ”Este mere.”?

Trebuie făcut acordul, dacă ”apples” e plural, atunci și subiectul propoziției e la plural ”they” și verbul ”are”.


mihaela347069

Omule, esti incredibil. Iti multumesc pt toate explicatiile pe care ni le acorzi.


MarioAndre847641

E total incorect!! Cum a putut scrie asa ceva?


Daniela26450

În acest exercițiu a fost comisă o greşeală.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.