"Sunt mere."

Traducere:They are apples.

acum 4 ani

9 comentarii


BalanRemus

It's apples

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

N-are cum să fie ”it is” la singular și ”apples” la plural.
Ți se pare că sună corect ”Este mere.”?

Trebuie făcut acordul, dacă ”apples” e plural, atunci și subiectul propoziției e la plural ”they” și verbul ”are”.

acum 4 ani

Ada162000

Este corecta varianta cu "There are apples" ? There are= sunt , exista , se afla ?

acum 4 ani

carina.nag

Zice ca "Sunt mere " , iar traducerea lor este " They are apples"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa e. Ai citit explicația mea de mai sus de ce e corectă această traducere?

Tu aveai altă variantă de răspuns? Dacă da, care?

acum 4 ani

georgellazar

Ok. Dr de ce nu pot folosi these sau those in loc de they

acum 4 ani

dttzzupsy

Eu am scris: Are apples.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În engleză, cu excepția cazului când se folosește modul imperativ, nu poate lipsi subiectul unui verb. Nu poți să zici doar ”are”, ci trebuie să spui ”they are”.

acum 4 ani

Erika466993

Pai asta ins.ei sunt mere

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.