1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben akşam uyurum."

"Ben akşam uyurum."

Çeviri:I sleep in the evening.

June 6, 2014

19 Yorum


brtgtrn

Hangi akşam olduğu belli değil, genelde akşamları uyurum gibi olmuş. Neden the kullandık acaba ?


Selcen_Ozturk

her zaman "in the evening" "in the morning" vs şeklinde kullanıır


VestelKatk

On ile evening in beraber kullanımı olur mu?


Selcen_Ozturk

hayir, in ile kullaniliyor sabah ögle aksam gibi tabirler. sadece gece icin "at night" diyoruz


zeynep353674

selcen hanım rica etsem bu "on,in,at,of" kullanımlarını nerde nasıl neye göre yapacağız anlatabilir misiniz?


Bilmuh1

Ben de onu düşündüm


Hemerisus

I sleep at night/nights cümlesi neden olmaz?


llydiana

Çünkü night gece demek. Orada akşam dediği için evening kullanmalıyız


mualla758718

Yanlışlakla yazılan yazılan yazım hatalarını kabul etmiyor


Eser_Mehmet

(In the evening i sleep) olabilir mi? Cunku bazen zamanlar one aliniyor.


CicekOlgun

I sleep at night neden olmuyor


Preternatural

"Ben gece uyurum." oldu o.


euzunh

Neden tonight olmuyor?


MoonUnique

akşam kelimesini kullanmamız gerekiyor çünkü, yani in the evening


BerkeAte

ı sleep at nıght nasıl kabul etmiyor ?????


Semih924414

İngilizce öğrenmek için benim telefonum çok kötü Umarım yakın zamanda yeni bir telefon alırım ve öğrenmenin önünde hiçbir engel kalmaz Bu not için özür dilerim Teşekkürler


Aknby

Ur76 9882 7255 4262 6744 gonlunuzden ne koparsa. telefon için dayanışma hesabimiz urugaydaki bir çiftlikten yönetilmektedir. Adak kurban bağışlarınızda alıyoruz çiftlik zaten. :)


Aydnakr3

ı sleep in evening neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.