"Ben akşam uyurum."

Çeviri:I sleep in the evening.

June 6, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

brtgtrn

Hangi akşam olduğu belli değil, genelde akşamları uyurum gibi olmuş. Neden the kullandık acaba ?

June 27, 2014

Selcen_Ozturk

her zaman "in the evening" "in the morning" vs şeklinde kullanıır

July 25, 2014

VestelKatk

On ile evening in beraber kullanımı olur mu?

September 17, 2014

Selcen_Ozturk

hayir, in ile kullaniliyor sabah ögle aksam gibi tabirler. sadece gece icin "at night" diyoruz

September 17, 2014

Bilmuh1

Ben de onu düşündüm

March 24, 2019

Hemerisus

I sleep at night/nights cümlesi neden olmaz?

March 28, 2018

llydiana

Çünkü night gece demek. Orada akşam dediği için evening kullanmalıyız

April 8, 2018

Eser_Mehmet

(In the evening i sleep) olabilir mi? Cunku bazen zamanlar one aliniyor.

August 17, 2014

CicekOlgun

I sleep at night neden olmuyor

January 31, 2015

Preternatural

"Ben gece uyurum." oldu o.

February 17, 2015

euzunh

Neden tonight olmuyor?

June 9, 2015

MoonUnique

akşam kelimesini kullanmamız gerekiyor çünkü, yani in the evening

August 2, 2016

BerkeAte

ı sleep at nıght nasıl kabul etmiyor ?????

May 8, 2018

Aydnakr3

ı sleep in evening neden olmuyor

October 13, 2018

leventino3

The gelmese olmaz mı

January 21, 2019

leventino3

Aynennn

January 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.