"Ben akşam uyurum."

Çeviri:I sleep in the evening.

4 yıl önce

21 Yorum


brtgtrn

Hangi akşam olduğu belli değil, genelde akşamları uyurum gibi olmuş. Neden the kullandık acaba ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her zaman "in the evening" "in the morning" vs şeklinde kullanıır

4 yıl önce

VestelKatk

On ile evening in beraber kullanımı olur mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir, in ile kullaniliyor sabah ögle aksam gibi tabirler. sadece gece icin "at night" diyoruz

4 yıl önce

mesut664745

Tank you

1 hafta önce

SzgnYLMZSakarya

Ya ne alaka abi ? Bazi sorularda "in the " koyunca süreklilik bildirmiş oluyordu. Burada akşamları dememiş, akşam demiş.

11 ay önce

Eser_Mehmet

Sebepsiz mantikli aciklamasi olmayan ezberler kurallar isi zorlastiriyor

4 yıl önce

Hemerisus

I sleep at night/nights cümlesi neden olmaz?

8 ay önce

llydiana

Çünkü night gece demek. Orada akşam dediği için evening kullanmalıyız

8 ay önce

Eser_Mehmet

(In the evening i sleep) olabilir mi? Cunku bazen zamanlar one aliniyor.

4 yıl önce

CicekOlgun

I sleep at night neden olmuyor

3 yıl önce

Preternatural

"Ben gece uyurum." oldu o.

3 yıl önce

euzunh

Neden tonight olmuyor?

3 yıl önce

MoonUnique

akşam kelimesini kullanmamız gerekiyor çünkü, yani in the evening

2 yıl önce

BerkeAte

ı sleep at nıght nasıl kabul etmiyor ?????

7 ay önce

Aydnakr3

ı sleep in evening neden olmuyor

2 ay önce

yusuf3437

Aksam i neden kabul etmiyo harbiden

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevap zaten akşam yukarı bakarsan. nasıl kabul etmiyor?

4 yıl önce

C0S4R

evening yerine night kullanmıştır muhtemelen

4 yıl önce

Semih924414

İngilizce öğrenmek için benim telefonum çok kötü Umarım yakın zamanda yeni bir telefon alırım ve öğrenmenin önünde hiçbir engel kalmaz Bu not için özür dilerim Teşekkürler

3 ay önce

AknK6

Ur76 9882 7255 4262 6744 gonlunuzden ne koparsa. telefon için dayanışma hesabimiz urugaydaki bir çiftlikten yönetilmektedir. Adak kurban bağışlarınızda alıyoruz çiftlik zaten. :)

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.